Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:35:49 GMT

گوشی‌های ردمی سری K40 بدون شارژر عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۶۶۰

گوشی‌های ردمی سری K40 بدون شارژر عرضه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند ردمی سری K40 در دو مدل بدون شارژر و با شارژر در اختیار کاربران قرار گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی قصد دارد دو مدل گوشی Mi 11، یک مدل با شارژر و دیگری بدون شارژر را در خارج از چین عرضه کند. هم اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق برای سری ردمی K40 نیز رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های هوشمند ردمی K40 در دو نوع بسته بندی بزرگ و کوچک عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود که در جعبه بزرگ‌تر شارژر و لوازم جانبی دیگر و در جعبه کوچک‌تر فقط گوشی وجود داشته باشد. البته با توجه به اندازه بسته‌بندی‌ها نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرد که این مدل گوشی‌های هوشمند بدون شارژر عرضه می‌شوند. ممکن است داخل هر دو جعبه شارژر وجود داشته باشد.

چندی پیش گوشی ردمی K40 با قیمت نزدیک ۴۶۳ دلار معرفی شد. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و ممکن است بدون شارژر در اختیار کاربران قرار گیرد.

تعدادی از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند اعلام کردند که قصد دارند گوشی‌های هوشمند را بدون شارژر راهی بازار کنند. به عنوان مثال شرکت سامسونگ اخیراً شارژر سری گلکسی S21 را حذف کرد. چند ماه پیش از آن نیز اپل گوشی آیفون ۱۲ را بدون شارژر راهی بازار کرد.

کد خبر 470869

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند گوشی موبایل شارژر باتری اپل سامسونگ ردمی سری K40 گوشی های هوشمند ردمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی های هوشمند بدون شارژر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد