Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا صیاد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به تخلیه الکترونیکی صندوق‌های صدقات از ابتدای آذر امسال، گفت: بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی در جمع‌آوری صدقات، خصوصاً پس از انتشار ویروس کرونا یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه خیّران، در ۹ ماهه امسال ۱۰ میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان صدقه در استان همدان پرداخت کرده‌اند، گفت: ۶۸ دستگاه کارت‌خوان اندرویدی برای دریافت الکترونیکی صدقات به نیرو‌های تخلیه‌گر صندوق‌ها تحویل داده شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان ادامه داد: در این روش، نیرو‌های تخلیه‌گر صندوق‌های صدقات با مراجعه به درب منازل شهروندان و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به‌صورت آنی برای این مشترکین صادر می‌کنند.

صیاد زاده افزود: همچنین در این روش، شهروندانی که فاقد صندوق فیزیکی بوده و علاقه‌مند به پرداخت صدقه به‌صورت الکترونیکی هستند می‌توانند صدقه خود را از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.

او با بیان اینکه صدقات مردم همدان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خوشبختانه با ۱۸ درصد رشد همراه بوده است، گفت: صدقات خیران برای رفع نیاز‌های متنوع خانواده‌های تحت پوشش در زمینه‌های درمانی، معیشتی، تحصیلی، جهیزیه، مسکن هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان اظهار داشت: مردم می‌توانند از روش‌های نوین دیگری مانند شماره‌گیری # ۸۸۷۷*و برقراری تماس با سامانه تلفنی ۰۹۶۸۸۷۷ صدقه خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد صندوق صدقات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها