Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرکت بهره‌برداری متروی تهران، محمد وحید کریمی مدیرعامل شرکت شهروند به همراه فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در راستای توسعه شعبه‌های فروشگاه‌های شهروند و دسترسی آسان‌تر شهروندان، اقدام به بازدید از ایستگاه‌های سرسبز، فدک، امام حسین(ع) و دروازه شمیران متروی تهران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله متروی تهران

در این ایستگاه‌ها، فضاهای خالی و مناسب برای در اختیار گذاشتن به شرکت شهروند برای احداث فروشگاه وجود دارد و در این بازدید نیز توافقاتی برای اجاره دادن فضاها انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه هم از آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت شهروند خبر داد و گفت: در حد توان برای محقق شدن این موضوع کمک خواهیم کرد تا در ایستگاه‌هایی که ظرفیت دارد، این فروشگاه‌ها احداث شود.

کد خبر 581565 برچسب‌ها فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای شهروند مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مترو تهران متروی تهران ایستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده گران‌فروشی لبنیات یک فروشگاه لبنیاتی در این استان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در خصوص چگونگی تشکیل این پرونده، گفت: بازرسان جهاد کشاورزی پس از کشف تخلف گران‌فروشی، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: هم استانی‌های ساکن در کرمانشاه می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6099600

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟