Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@15:15:14 GMT

سومین کلین شیت بیرانوند؛ نمایش بی‌نقص شماره یک

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۸۰۹

سومین کلین شیت بیرانوند؛ نمایش بی‌نقص شماره یک

شکست تلخ مقابل اوستنده در هفته گذشته، طرفداران آنتورپ را نسبت به فرکوترن سرمربی تازه تیم دچار تردید کرده بود. یک برد ارزشمند مقابل اوپن اما، آنتورپ را به شرایط خوب برگرداند و موقتا به رتبه دوم جدول رساند. بردی که باز هم، با درخشش و کلین شیت علیرضا بیرانوند به دست آمد.

آنتورپ در خانه اوپن، خوب بازی کرد، ولی موقعیت‌های کمتری از حریف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوپن که خیلی زود از آنتورپ عقب افتاده بود، ۱۸ موقعیت ساخت و ۱۹ شوت زد، که ۴ تای آن‌ها به دروازه بیرانوند رسید. با این حال، درخشش شماره یک آنتورپ اجازه نداد هیچکدام از موقعیت‌های حریف گل شود. بیرو این بار علاوه بر سیو‌های مهم، در تمام طول بازی عملکرد خوبی داشت و مقاومت او و مدافعان تیم، سه امتیاز حساس دیگر برای آنتورپ به ارمغان آورد.

بیرانوند با این کلین شیت، بوتز دروازه‌بان اصلی تیم را پشت سر گذاشت و صاحب بیشترین کلین شیت برای آنتورپ در این فصل شد. بوتز در ۱۸ بازی، دو بار کلین شیت کرده بود و بیرانوند در ۶ مسابقه، سه بار موفق به کلین شیت شده است. با این فرم بیرانوند و نمایش‌های کم نقص او، بوتز در صورت بازگشت هم کار سختی برای پس گرفتن جایگاهش دارد. به خصوص که در هفته‌های اخیر، اعتماد به نفس بیرو هم بالا رفته و دیگر با خروج‌های نامطمئن، دروتازه تیمش را به خطر نمی‌اندازد. بیرانوند در این مسابقه پس از سک و رفائلوف، بهترین نمره را از هوزکورد دریافت کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند بیرانوند انتورپ کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت