Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@13:33:24 GMT

توئیت فوتبالی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۸۱۹

توئیت فوتبالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، خلاصه ای از اخبار مهم فوتبال اروپا را اینجا بخوانید:

 

افشای دستمزد اوزیل

حالا که مسوت اوزیل پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان از آرسنال جدا شد و به فنرباغچه پیوست، یکی از خبرهای مهم میزان دستمزد او در تیم ترکیه‌ای است. یکی از مشکلات مدیران آرسنال با اوزیل، دستمزد بالای این بازیکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا روزنامه معتبر بیلد در خبری اعلام کرد که دستمزد یک سال این بازیکن آلمانی حدود ۳ میلیون یورو است.

۵۵۰ هزار یورو هم به عنوان پاداش برای او در نظر گرفته شده است.

توافق رم با آلگری

در حالی که رم در رده سوم سری A ایتالیا قرار دارد، اما مدیران این تیم از عملکرد پائولو فونسکا راضی نیستند. در همین راستا سایت کالچو مرکاتو ایتالیا خبر داد که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس با باشگاه رم به توافق رسیده و در آستانه نشستن روی نیمکت این تیم است. گفته می‌شود حقوق سالانه او با رم، ۵ میلیون یورو خواهد بود.

بنیتس در حوالی ناپولی

ناپولی در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رده ششم سری A ایتالیاست. همین مساله باعث شده تا دی لورنتیس رئیس ناپولی به دنبال جانشینی برای گنارو گتوزو باشد. به گزارش توتو مرکاتو، ‌‌رافائل بنیتس سرمربی اسبق رئال‌مادرید و لیورپول و البته خود ناپولی که هفته گذشته از مربیگری دالیان چین استعفا کرد، گزینه اول ناپولی است. از طرف دیگر، دی‌لورنتیس رابطه خوبی با والتر ماتزاری سرمربی سابق تورینو دارد و گزینه دوم برای هدایت ناپولی این مربی ایتالیایی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اوزیل اروپا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟

میرغفاری در پاسخ به این سوال که با توجه به این گفته شما، احتمال ابطال مزد ۱۴۰۳ کم است؟ می‌گوید: من خیلی بعید می‌دانم، مگر این‌که دیوان عدالت اداری به ماهیت مصوبه ورود کند؛ نه از لحاظ ساختار وعدم امضای گروه کارگری.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده کارگران در شورای عالی کار در واکنش به خبر وزیر کار درباره این‌که تعیین دستمزد به مجلس سپرده شود نیز می‌گوید: دولت با شعار مردمی وارد کارزار شده و مسوولیت قوه‌مجریه را برعهده گرفته که این تصمیم، صراحتا شعار دولت را نقض می‌کند.

علی‌رضا میرغفاری تاکید می‌کند: کارگران به عنوان بزرگ‌ترین طبقه اجتماعی کشور، در کمترین نهاد و ساختاری حق رای و اظهارنظر دارند. یکی از کوچک‌ترین جاهایی هم که می‌توانند روی آن اعمال نظر کنند، شورای عالی کار است که یکی از وظایف شورای، تعیین حداقل دستمزد جامعه کارگری است.

وی تصریح می‌کند: حالا اگر دولت و یا خاصه، وزیر کار و برخی از دیگر وزرای دولت این عزم را دارند که این کمترین صدا و اظهارنظر را هم از مردم بگیرند که خب بحث جداگانه‌ای است و اساسا با مشارکت مردم برای آینده و تصمیمات خودشان، مخالفت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!