Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:40:03 GMT

افزایش آمار ابتلای کودکان به کرونا

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۲۲۰

افزایش آمار ابتلای کودکان به کرونا

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جبارعلی صفایی فوق تخصص بیماری های عفونی اطفال و فوکال پوینت کرونا در کودکان گفت : میزان شیوع بیماری کرونا در کودکان نسبت به روز‌های اولیه شیوع بیشتر شده است.

او گفت : در ابتدای شیوع کرونا، حداکثر دو درصد مبتلایان کودکان بودند که معمولا بدون علامت یا کم‌علامت با عارضه مرگ و میر خیلی کمی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوق تخصص عفونی اطفال و فوکال پوینت کرونا در کودکان افزود: الان با تغییر شکل بیماری میزان ابتلای کودکان به ۱۵ درصد رسیده، که بیماران دچار عوارض قلبی، ریوی و درگیری سایر ارگان‌ها می‌شوند و مرگ و میر بالایی هم دارند.

او گفت: با توجه به اینکه تعداد مبتلایان در مجموع در استان کم شده نباید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوتاهی داشت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی والدین سبب می‌شود کودکان کمتر مبتلا شوند و آمار مرگ و میر همدر این گروه سنی کاهش خواهد یافت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دبیر اجرایی جشنواره گفت: ۱۰ گروه نمایشی از ۸ صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده اند که ۶ گروه از آنها از اعضای کانون و ۴ گروه آزاد شرکت کرده اند.

نوشین بیگلریان افزود: ۳ گروه برگزیده این جشنوازه به مرحله‌ کشوری که شهریور در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران