Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران؛ مصطفی داننده- مصطفی میرسلیم که در حال حاضر نماینده مجلس است و در سال های 72 تا 76 وزیر ارشاد هم بوده در توییتری که فیلتر است، نوشته‌: « «‌این چه خفتی است که سخنگوی دولت مدعی شده اینستاگرام یک میلیون شغل در کشور آفریده است؟ عدم خودباوری تا چه حد؟!»

به دلیل فاصله ایجاد شده بین مردم و مسؤولین، اجازه بدهید کمی از کسب و کارهای اینستاگرامی برای جناب نماینده مجلس که قبلا هم وزیر ارشاده بوده، توضیح دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند به خاطر اشتغال در دانشگاه صنعت امیرکبیر و ایران خودرو قاعدتا باید با نسل جدید و دنیا تازه اشنا باشند.

ببیند آقای میرسلیم، عصر، عصر ارتباطات است. شاید دیگر لازم نباشد برای ارائه محصولات خود حتما مغازه داشته باشید. حتما تبلیغات تلویزیونی، روزنامه‌ای و سایتی داشته باشید. شما می‌توانید با زدن یک صفحه در اینستاگرام به راحتی بدون هیچ مشکلی جنس خود را بفروشید.

خیلی‌ها در عصر کرونا، مجبور شدند در مغازه خود را ببندند. بخشی به خاطر اجاره‌ای بودن مغازه آن را پس دادند. همین‌ها به جای چشم داشتن به تصمیمات شما در پارلمان و دیگران در دولت، یک صفحه اینستاگرام زدند، محصولات خود را به خانه بردند و به مشتری‌های خود گفتند که کسب‌وکارشان مجازی شده است.

خیلی از جوانان این کشور که هنری بلد هستند، مثلا روی ظروف نقاشی می‌کنند یا غذاهای خوشمزه می‌پزند، به واسطه اینستاگرام، دارای درآمد شدند. وارد بازار کار شدند و نام‌دار شده‌اند. 

دوران عهد عتیق گذشته است و راه و روش‌های زیادی برای کسب درآمد به وجود آمده  است. مثلا اگر این افراد چرخ طوافی دست بگیرند و کالاهای‌شان را کنارخیابان بفروشند، خفت نیست ؟

از جناب میرسلیم که نماینده مجلس است و قبلا وزیر هم بوده و دیگر مسئولان کشور درخواست می‌کنم، در شرایط سخت کرونایی که شب شدن یک روز برای بخشی از جامعه یک سال طول می‌کشد، روی اعصاب مردم راه نروند.

خیلی از آنهایی که کسب و کار اینترنتی دارند احتمالا با خواندن این توییت با خود گفته‌اند، ای خدا قرار است دوباره چه بلایی سرما بیاورند!

باید از هر فرصتی که به کسب و کار مردم کمک می‌کند، استقبال کنیم. الان خیلی‌ها به واسطه همین اینستاگرام، زندگی‌شان سروسامانی پیدا کرده است. لطفا آن را خراب نکنید.

دنیا در حال تغییر است و نمی‌شود در برابر این تحولات مقاومت کرد. باید با آن همراه شد. همانطور که زمانی کتاب‌های خطی وجود داشت و با آمدن صنعت چاپ، تحول بزرگی در عرصه نشر بوجود آمد. همانطور که زمانی مردم با اسب و شتر به سفر می‌رفتند و حالا با ماشین و هواپیما. زمانی با روشن کردن آتش و فرستادن دود به هم پیام می‌فرستادند و حالا از طریق موبایل و شبکه‌های اجتماعی با هم گفت‌وگو می‌کنند.

زمان انتخابات ریاست جمهوری 96 جناب میرسلیم گفته بود که «فیلم نمی‌بینم و موسیقی هم گوش نمی‌دهم.» از ایشان خواهش می‌کنم حداقل در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام فعالیت بیشتری داشته باشند تا با جامعه بیشتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش میرسلیم به سخنان سخنگوی دولت از عدم فیلتر اینستاگرام توئیت میرسلیم درپی سیلی خوردن یک سرباز راهور/ جریان عنابستانی مشکوک است 5 پرسش از استاد "میرسلیم" درباره FATF : تخم مرغ بدهیم ، دارو بگیریم؟! لینک کوتاه: asriran.com/003DgS

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس

سیدجلال حسینی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سیدجلال حسینی برابر صحبت‌های زشت لیدر سپاهان سکوت نکرد.

روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان در حاشیه این دیدار در مورد زنان پرسپولیسی صحبت‌های زشت و زننده‌ای را مطرح کرد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

سیدجلال حسینی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد و آن فرد را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • اولین پست اینستاگرامی و معنادار نکونام بعد از رفتن خطیر
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!