Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:56:25 GMT

فرجی: مهدی رحمتی بهترین مربی ایران می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۲۳۹

فرجی: مهدی رحمتی بهترین مربی ایران می‌شود

مدافع شمالی شهرخودرو مدعی است که این تیم قادر خواهد بود در ادامه فصل به نتایج بهتری دست یافته و به رتبه مناسبی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی، مدافع شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم و بازی برابر تیم سابق خود نساجی قائم‌شهر و تغییر پست او در این بازی توسط مهدی رحمتی گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که با یک برد می‌توانیم به رده پنجم و ششم جدول صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیازات تیم‌ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و همین موضوع باعث حساسیت بیش از حد مسابقات شده است. ما نیز سعی میکنیم در 3 بازی باقی مانده خود تا پایان نیم فصل حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم در جمع مدعیان حضور داشته باشیم.

 

وی درباره تقابل با نساجی نیز گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس در بازی با تیم خوب نساجی را کسب کنیم و این پیروزی باعث شد تا تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد.

فرجی در خصوص بازی هفته بعد شهرخودرو با سپاهان شرایط تیمش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: قطعا بازی با سپاهان آن هم در اصفهان همیشه سخت و حساس بوده است. آنها قطعا با تمام قوا برای حفظ جایگاهی که به دست آوردند وارد زمین خواهند شد. سپاهان شاکله اصلی خود را به خوبی حفظ کرده است که این نققطه قوت این تیم محسوب می‌شود و با بازیکنان جدیدی که جذب کرده قوی‌تر از سال‌های گذشته ظاهر شده است. ما نیز قطعا برای کسب امتیاز به اصفهان خواهیم رفت و امیدوار هستیم با دست پر از این بازی خارج شویم.

 

 

وی در مورد تجربه کار زیر نظر مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم و آینده او در عرصه مربیگری، گفت: مهدی رحمتی قطعا در آینده یکی از بهترین مربیان ایران خواهد شد. رحمتی مربی دلسوزی نشان داده و برای حل مشکلات شخصی بازیکنان وقت می‌گذارد تا آنها را برطرف کند و به دنبال آن است تا بازیکنانش با آرامش در مسابقات حضور داشته باشند که این خودش یک حسن اخلاق و امتیاز برای وی محسوب می‌شود. از نظر فنی نیز ایشان 20 سال در سطح اول فوتبال ایران تجربه بازی داشته است و تجربه زیادی را دارد و همین موضوع باعث شده چنته او پر باشد. خدا را شکر با توجه به اینکه تازه وارد عرصه مربیگری شده و با بازیکنان جوان زیادی مشغول به کار است به نظر من توانسته نتایج خوبی را کسب کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم. شهرخودرو در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته و همین موضوع باعث شده توقع هواداران بالا برود که این کاملا حق آنهاست.  ولی خب باید به تغییرات و وضعیت تیم نیز نگاه کنیم. بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند که در شاکله اصلی تیم حضور داشتند که این به ما لطمه زیادی زد. اما بازیکنانی که جذب شدند با کیفیت هستند و نیاز به زمان دارند تا خود را ثابت کنند. در بازی های اخیر نیز همین بازیکنان به خوبی نشان دادند که شایستگی لازم برای موفق شدند را دارند هر چند در بازی با نفت مسجد سلیمان روی حادثه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. اما قطعا این تیم چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

شهر خودرو فرشاد فرجی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرشاد فرجی مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود

سرمربی رئال مادرید پس از تساوی تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شاگردانش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در تقابل با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 2-2 در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا دست یافتند، پس از این بازی گفت: تعهد تیم شگفت‌انگیز بود، به خصوص در مقطع پایانی بازی که بازیکنان ما سعی کردند به تساوی برسند. بایرن بهترین عملکرد خود را نشان داد و ما فقط در مقطع‌هایی از بازی خوب بودیم. بهترین لحظه بازی برای ما زمانی بود که گل خوردیم. ما توپ و میدان زیادی در اختیار داشتیم، اما آنها به دنبال راهی برای خروج از بن‌بست بودند و موفق به ثمر رساندن دو گل شدتد. این یک نتیجه خوب است و به ما برای بازی برگشت اعتماد به نفس می‌دهد. با این نتیجه تساوی هر اتفاقی در بازی برگشت ممکن است، رخ دهد چون بایرن بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.  

وی افزود: این تقابل همچنان همان تقابلی است که دیروز بود. کارهایی که بایرن کرد، شگفت‌زده‌مان نکرد چون آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب‌شان دارند که می‌توانند به حریف‌شان ضربه بزنند. متأسفانه آنها در زمانی دروازه ما را گشودند که ما در بهترین فرم و شکل خود بودیم. پس از آن با تلاش و مشارکتی که بازیکنان تعویضی ما داشتند، ما موفق شدیم نتیجه را به تساوی بکشانیم.

سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: ما در حالی به این نقطه از فصل رسیده‌ایم که حالا شانس زیادی برای بازی در فینالی دیگر را داریم. وقتی صاحب توپ هستیم باید خوب حمله کنیم و وقتی توپ را در اختیار نداریم باید خوب دفاع کنیم. ما سعی می‌کنیم اینطور عمل کنیم چون در جریان بازی همیشه مالکیت توپ را در اختیار نداریم. بیایید امیدوار باشیم که در بازی برگشت اینطور عمل کنیم. بازی برگشت در برنابئو دشوار خواهد بود چون ما مقایل تیمی فوق‌العاده بازی می‌کنیم و شانس هر دو تیم برای صعود به فینال کاملاً برابر است، اما هواداران در بازی برگشت قطعاً به ما کمک خواهند کرد.

وی همچنین در تمجید از بال برزیلی‌اش که در این بازی هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساند، اظهار داشت: وینیسیوس می‌تواند به عنوان یک مهاجم بازی کند چون یاد گرفته بدون توپ خوب حرکت کند و به خط دفاع حریف حمله کند. او جلوی دروازه خیلی خونسرد است. مطمئناً شما به یک بازیکن خط میانی نیاز دارید که بتوانید در صحنه گل اول، آن توپ را گل کنید  (اشاره به پاس تونی کروس).

پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید

کارلتو در ادامه درباره هافبک آلمانی‌اش خاطرنشان کرد: این برای تونی کروس کاملاً طبیعی است که یکی از بهترین پاسورها باشد. او یکی از بهترین هافبک‌هایی که چنین ویژگی‌هایی دارند. ما می‌خواستیم بازی را بهتر کنترل کنیم چون بازپس‌گیری توپ از بایرنی‌ها دشوار بود، اما هیچکس مثل کروس روی توپ کنترل و تسلط نداشت.

آنچلوتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: ما هویت چندان روشنی نداریم. امروز نمی‌خواستیم دفاعی بازی کنیم، اما بازی را دفاعی شروع کردیم. باید با شدت بیشتری دفاع می‌کردیم، مثل 120 دقیقه تقابل‌مان با منچسترسیتی، اما در ادامه روند بازی‌‌مان تغییر کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره هافبک انگلیسی‌اش که در این بازی روی فرم و شکل خوبی نبود، اظهار داشت: بلینگام به بهترین فرم خود بازخواهد گشت. او مصدومیتی داشت که به طور قابل‌توجهی روی عملکردش تأثیر گذاشته بود. جود در بهترین حالت خود نبود، اما او خیلی زود به بهترین فرم خود بازخواهد گشت و برای بازی برگشت صد درصد آماده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟