Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقام های دفاعی آمریکا، سرپرست جدید پنتاگون به دنبال طرح ترامپ قرار است سطح نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان و عراق را بازنگری کند.
آستین وزیر دفاع دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با مشکلات زیادی در ایالات متحده و سراسر جهان روبرو است اما تصمیم ترامپ برای خروج سریع بیش از ۳ هزار سرباز از دو کشور مزبور قبل از ترک کاخ سفید، دولت آمریکا را به چگونگی واکنش به مدیریت این جنگ های طولانی مدت واداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آستین در جریان جلسه تایید خود به عنوان وزیر دفاع در مجلس سنا اشاره کرد که وی راهبردها و منابع در این جنگ ها را بازبینی می کند اما دیدگاه وی در مورد تهدیدهای ناشی از درگیری در افغانستان و عراق و نحوه تطبیق تعداد نیروها و دیگر قابلیت های نظامی نامشخص ماند.
جان کربی سخنگوی وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که مقامات هنوز تصمیم رسمی در مورد بازنگری تعداد نیروها در هیچکدام از این دو کشور نگرفته اند.
وی گفت: دلیل این امر این است که دولت جدید خواهان درک بهتر از شرایط عملیات در هر دو کشور و منابع مورد استفاده در آنها است. هیچ چیزی درباره عزم ما برای دفاع از مردم آمریکا در مقابل تهدید تروریسم تغییر نکرده، ضمن اینکه اطمینان حاصل نماییم تا راهبرد خود را به درستی تأمین می کنیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: وزیر دفاع آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست