Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار خرم آباد گفت: در جریان سیل ۹۸ به تأسیسات شهری همانند پارک‌ها، پل‌ها، آسفالت معابر و دیواره رودخانه شهر خرم آباد خساراتی وارد شد که با پیگیری‌های لازم توانستیم ۱۰۳ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان موافقتنامه از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ مبادله کنیم.

علیرضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اعتبارات مبادله‌ای ماده ۱۰ و ۱۲ صرف اجرای ۲۳ پروژه شامل احداث پل‌های کمالوند، بهداری، اناری و کنارگذر پل ۹ دی، اجرای کانال مرکب پل حاج عمران، آسفالت در سطح سه منطقه شهر، اجرای دیواره تخریب شده رودخانه خرم رود و کرگانه افزایش ارتفاع و ترمیم پایه و پی برخی از دیواره‌های ساحلی رودخانه خرم رود و کرگانه، خرید دو دستگاه خودرو امداد و اطفا و خرید دو میلیارد تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی مانند پمپ، کف کش، لجن کش و اجرای کانال‌های دفع آب‌های سطحی جهت برطرف کردن آبگرفتگی‌های احتمالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه‌های سیل در شهر خرم آباد حدوداً ۷۵ درصد پیشرفت داشته، اما واقعیت این است که از مجموع ۱۰۳ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان تنها ۸۴ درصد آن تخصیص یافته که از این مجموع ۴۰ میلیارد تومان اوراق بوده که البته این میزان نیز تنزیل داشته است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار خرم آباد با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بیش از این هزینه شده و تعدادی از آنها نیز به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران از شهرداری طلبکار هستند و هر روز برای دریافت مطالبات خود مراجعه می‌کنند همچنین جهت تکمیل ادامه این پروژه‌ها نیازمند تزریق اعتبار در سال جاری هستیم.

وی تصریح کرد: همه اعتبارات ماده ۱۰ و۱۲ قرار بود تا تیرماه سال جاری ابلاغ شود در صورتی که هنوز این اعتبارات به دست شهرداری نرسیده و تا زمانی که تأمین اعتبار نشویم برای تکمیل پروژه با مشکل رو به رو هستیم.

کد خبر 469195

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر خرم آباد سیل پروژه هاي عمراني شهرداری خرم آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود