Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد برکت، شرکت‌های رازی، پاستور و میلاد در حال ساخت واکسن کرونا هستند، گفت: قرارداد خرید دومیلیون دوز  واکسن کرونا از روسیه ظرف امروز و فردا نهایی می‌شود و سه ماهه به دست ما می‌رسد که محموله اول در ۲۲ بهمن و  محموله‎‌های بعدی در فوریه می‌رسند.

خبرگزاری میزان - محمود واعظی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تهیه و تولید واکسن در دنیا، همیشه این طور بوده است که نزدیک به ۲ تا ۴ سال طول می‌کشیده  است و همیشه باید تا مرحله چهارم هم پیش می‌رفته است؛ همه کشور‌های دنیا با تائید سازمان بهداشت جهانی مرحله چهارم  را کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در حال بررسی واکسن‌هایی که در سبد سازمان بهداشت جهانی به نام کواکس مطرح شده است و هم واکسن  دیگر کشور‌ها هستیم و وزارت بهداشت هم روی ساخت واکسن های داخلی کار می‌کند تا واکسیناسیون را انجام دهیم. 

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بنیاد برکت، شرکت‌های رازی، پاستور و میلاد در کشور  در حال ساخت واکسن کرونا هستند که هر 4 شرکت به مرحله آزمایش انسانی رسیده اند؛ اولویت ما حمایت از اینهاست و قول دادند محصول خود را تا  اوایل بهار و یا تابستان تحویل دهند. 

واعظی گفت: حدود ۸. ۱۶  میلیون دوز واکسن خارجی کرونا از کواکس خرید کردیم و منتظر نوبت حمل هستیم و همزمان با چین، هند و روسیه که واکسن‌های آن‌ها در دیگر کشورها مورد استفاده قرار گرفته است،  مذاکره می‌کنیم و مذاکرات خوب پیش رفته است.

وی عنوان کرد:  آقای ظریف در سفر به روسیه به موضوع خرید واکسن پرداحته است، مدارک‌شان را گرفتیم و بررسی کردیم؛ سفیر مان در روسیه هم روی قرارداد مذاکره می‌کند. قرارداد خرید دومیلیون دوز  واکسن کرونا از روسیه ظرف امروز و فردا نهایی می شود و سه ماهه به دست ما می‌رسد که محموله اول در ۲۲ بهمن و  محموله‎‌های بعدی‌ در فوریه می‌رسند.

واعظی با بیان اینکه در همین بهمن ماه واکسیناسیون را شروع می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس همان اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا که افراد مسن، دارای بیماری زمینه ای و کادر درمانی اولین گروه‌هایی هستند که این واکسن را دریافت می‌کنند. 

 

بیشتر بخوانید:  تحریم‌های اخیر آمریکا؛ نشانه دیگری برای اثبات شرارت دولت جنایتکار ترامپ

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور هیئت دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور هیئت دولت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد