Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی روز چهارشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در بیمارستان بقایی اهواز اظهار داشت: مانور سپاه و ارتش دلاور ایران اسلامی هفته گذشته در آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد و بارها ستاد کل ارتش آمریکا پیام های متعددی برای نیروهای ما ارسال کردند و گفتند ما از  ورود به آبهای خلیج فارس هیچ قصدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۵ پایگاه نظامی آمریکا در اطراف کشور ما بی خاصیت شده و دیگر این کشور مدعی، هیچ حرفی مقابل اقتدار نیروی های مسلح ما ندارد؛ ناوهای آمریکایی بیش از ۷۰۰ کیلومتر با مبدا موشک های ما فاصله گرفته اند و این ها نشان دهنده قدرت برتر ما در منطقه است .

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: این شهید والامقام پس از ۳۲ سال به خانه خود بازگشته و اکنون با شکوه فراوان مورد استقبال ملت شهیدپرور خوزستان قرار گرفته و این همان هراسی است که دشمن در دل دارد؛ روحیه ایثار و شهادت ابزاری قدرتمند برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: در حالی که مردم ایران به شدت با جنگ روانی و اقتصادی مواجه هستند بازهم با تمام وجود و ارادت خاص برای دفاع از آرمان های شهدا و امام خود به میدان آمده اند و همین امر، رمز موفقیت ما در نبردهای پیشین بوده است.

وی گفت: پرچم آمریکا را در کنگره این کشور به آتش کشیدند و این تحقیر به برکت خون شهدا و تقاص خونهای به ناحق ریخته توسط استکبار جهانی صورت گرفته که اکنون تمامی توطئه ها علیه کشورهای اسلامی، دامن خودشان را گرفته است.

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: پرچم کفر در حال سوختن است و همواره پرچم اسلام با اقتدار در نقاط مختلف جهان به اهتزار درآمده است. 

پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در استان و مردم شهید پرور اهواز در یادمان بهداری رزمی جنوب (بیمارستان بقایی اهواز) تشییع و به خاک سپرده شد. این شهید والامقام در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده و پیکر پاکش توسط گروه های تفحص شناسایی و شامگاه سه شنبه به همراه پیکرهای دو شهید گمنام دیگر این عملیات به کشور منتقل شد.

پیکرهای مطهر ۲ شهید دیگر نیز در پارک باغ معین و حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز در روزهای آینده به خاک سپرده می‌شوند. در ماه‌های گذشته پیکرهای ۶ شهید گمنام در شهرستان اهواز تشییع و به خاک سپرده شده بود. از ابتدای امسال تاکنون پیکرهای ۹ شهید گمنام در سطح شهرستان اهواز تشییع و خاکسپاری شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس شهدا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا خوزستان دفاع مقدس شهدا خوزستان اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت