Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید حاجتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: این طرح در قالب بازی های گروهی و انفرادی  که شامل بسکتبال ۲ نفره پدر و پسر، مهارتهای ورزشی، قوی ترین  خانواده، طناب کشی ۶ نفره خانوادگی، مچ اندازی ، پرتاب توپ مدیسن بال ۲ نفره مادر و دختر و همچنین بازی محلی خروس جنگی ویژه دختران و جابجایی وزنه ویژه پسران مربوط به هر منطقه و شهرستان با مدیریت و اجرای شهرداری مناطق اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با شاره به اهمیت احیای بازی ها و ورزش های ساده خیابانی که می توان در قالب بازی‌های بومی محلی به صورت انفرادی و تیمی برگزار شود افزود: این بازی ها می‌توانند با امکانات ساده و موجود در اجتماع و فارغ از هر محدودیتی به ساده ترین شیوه، قشر وسیعی از افراد جامعه را در سنین مختلف تحت پوشش قرار دهند، لذا سعی می کنیم این بازی ها را به بهترین شکل در استان برگزار کنیم.

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان هدف از برگزاری این برنامه را نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی در سطح جامعه بر شمرد و گفت: احیاء ورزش های بومی محلی، تزریق روحیه نشاط در جامعه، افزایش فاکتورهای آمادگی عمومی بدن شامل سرعت، قدرت، استقامت بدنی، بهبود واکنش و چابکی، تقویت هوش و ذکاوت،رشد روحیه شجاعت و مقاومت، تربیت خصوصیات جوانمردی، تقویت حس همکاری و تعادل، بهبود دقت و مهارت‌های ذهنی از دیگر اهداف ما در اجرای این برنامه است.

وی با اشاره به زمان اجرای این رویداد مفرح ورزشی بیان کرد: این برنامه به ۲ صورت منطقه ای و استانی در اسفندماه سال جاری برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حاجتی در ادامه به دوره قامت سنجی ساختاری زنان روستایی اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع رسانی که انجام شد، ۸۸ مربی آمادگی جسمانی و پیلاتس اعلام آمادگی کردند. در اولین دوره که یکم تا ششم بهمن ماه برگزار شد ۳۸ مربی حضور داشته و آموزش های لازم به آنها داده شد. قرار است این تعداد مربی به روستاهای اطراف شهرستان خود اعزام و به جمع آوری داده هایی در خصوص زنان روستایی بپردازند و با ارزیابی این داده ها برنامه ریزی لازم برای این قشر انجام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری دانشکده تربیت بدنی در برگزاری این دوره افزود: با انجام این دوره، زنان روستایی که از نظر قامتی و ساختار بدن دچار یک سری ضعف ها هستند، شناسایی شده و برای آنها راهکارهایی در نظر گرفته می شود.

برچسب‌ها ورزش همگانی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی خوزستان اهواز ورزش همگانی خوزستان اهواز اخبار کنکور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان