Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به پیشرفت روز افزون در صنعت پزشکی جهت سلامت و زیبایی پوست ، دستگاه هایی مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست و سالن های زیبایی طراحی و تولید شده اند که موجب لیفت و جوان سازی کاملا غیر تهاجمی پوست شده و میزان مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی را آنالیز کرده و روش هایی را جهت برطرف سازی مشکلات پوستی با بهره گیری از هوش مصنوعی ارائه می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این دستگاه هیا لیفت و جوان سازی و آنالیزو پوست جایگزینی بسیار مناسب به جای عمل های جراحی تهاجمی ، با عوارض جانبی و دورت نقاهت بسیار سخت و البته گران قیمت می باشد .

با طب اسکین همراه باشید تا شما را با 3 دستگاه بسیار کاربردی و تخصصی جوان سازی پوست آشنا سازیم .

دستگاه پلاژن Pollagen و عملکرد پلاژن تراپی برای پوست صورت :

پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن ، در درجه اول موجب لیفت آنی پوست در اولین جلسه درمانی می باشد . دستگاه پلاژن با بهره گیری از سه فناوری اولتراسونیک ، اکسیژنو گو تری پلار RF ، موجب از بین بردن افتادگی و شلی پوست و رفع چین و چروک های پوستی می شود . این دستگاه مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست ، مراکز زیبایی و همچنین سالن های زیبایی می باشد .

در واقع بیمار با اولین جلسه پلاژن تراپی شاهد لیفت آنی پوست ، رفع شلی و کاهش چین و چروک های پوستی خواهد شد . این دستگاه کاملا غیر تهاجمی بوده و به هیچ عنوان هیچ گونه عارضه جانبی به همراه نداشته و شخص پس از پلاژن تراپی می تواند به راحتی به کارهای روزمره خود برسد .

مزایای استفاده از دستگاه پلاژن :

خاصیت جوانسازی پوست صورت

رفع پیری پوست

رفع خطوط روی پوست

خاصیت از بین برندگی چین و چروک های عمیق و سطحی روی پوست

خاصیت سفت کنندگی یا لیفتینگ روی پوست

از بین برنده بافت و سلول های مرده پوست

مناسب برای تمامی پوست ها

خاصیت درخشندگی و روشن کنندگی پوست

از بین برنده انواع لک و جای جوش

خاصیت کلاژن سازی برای پوست صورت

بازسازی و تقویت سطح پوست در یک جلسه

خاصیت حجیم سازی و برجسته سازی پوست

دستگاه  هیدرودرمی جهت پاکسازی و جوانسازی پوست :

اگر به دنبال روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه عراضه جانبی به دنبال راهی جهت از بین بردن چین و چروک ها ، رنگدانه های پوستی و از بین بردن خشکی و دهیتراتگی پوست هستید ، می توانید با بهره گیری از دستگاه هیدرودرمی پوست صورت خود را به خوبی تغذیه رسانی کرده و می توانید پوسن را عمیقا پاکسازی نمایید . دستگاه یهدرودرمی با امواج الکتریکی که دارد موجب تغذیه ژل هیدرودرمی و یا گالوانیک به لایه های اپیدرم پوست شده و موجب جوان سازی ، لیفت ، پاکسازی و از بین بردن چربی اضافه در نواحی پوست صورت می شود .

مزایای استفاده از دستگاه هیدرودرمی :

هیدراته کردن پوست

میکرودرم آبریژن مرطوب

فیوژن صورت

میکرودرم آبریژن آب

آکوا درم ابریژن

پاک سازی و جوان سازی پوست

  بهبود آکنه های پوستی

رشد مجدد موها

خاصیت  ضد پیری

از بین بردن و کاهش چین و چروک ها

افزایش جریان گردش خون

بهبود جای زخم و اسکار

لیفت و سفت کنندگی ماهیچه های پوست

رفع جوش های سرسیاه

دستگاه آنالیز پوست  و مزایای استفاده از آن :

دستگاه آنالیز پوست که آن را با نام دستگاه آنالیزور پوست نیز می شناسند ، در واقع در این چند دهه اخیر جز دستگاه های پر فروش توسط کلینیک های تخصصی پوست و مو و همچنین کاربران خانگی می باشد . دستگاه آنالیزور پوست انتخابی کاملا هوشمندانه و البته کاملا ضروری در کلینیک ها و سان های زیبایی پوست جهت پیدا کردن میزان عمق مشکلات پوستی و همچنین ارائه راه حال های مناسب جهت بهبود مشکات و عیب و ایرادهای پوستی می باشد .

دستگاه آنالیزور پوست با بهره گیری از هوش مصنوعی ، می تواند میزان مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی را پیدا کرده و در هر جلسه درمانی با ذخیره فایل عکس مجددا میزان بهبود مشکلات پوستی را به صورت کاملا دقیق ارائه دهد . این دستگاه برای پزشکان و پوست کارهایی مناسب است که تمایل دارند میزان بهبود مشکلات پوستی را در هر جلسه به صورت کاملا دقیق به بیمارهایشان ارائه دهند .

شایان ذکر است بدانید معمولا در کلینیک ها وسالن های زیبایی از دستگاه آنالیز پوست به صورت ارائه یک خدمت رایگان برای بیماران استفاده می شود .

مزایای استفاده از دستگاه آنالیز پوست :

تشخیص پوست هوشمند با بهره گیری از هوش مصنوعی

آنالیز چین و چروک پوست ، آنالیز رنگدانه ، آنالیز آکنه

آنالیز میزان لکه های پوستی

قابلیت ذخیره سازی فایل بیمار اعم از عکس و نمودار مشکلات پوستی

تشخیص نوع پوست به درستی

آنالیز پوست (آفتاب سوختگی)

انالیز میزان و اندازه منافذ باز

قابلیت ذخیره و پشتیبانی اطلاعات بیمار

بهترین تحلیلگر پوست / دارای نمودار تحلیل پوست / دستگاه قابل حمل و تحلیل پوست

مقایسه و تجزیه و تحلیل هر یک از داده ها پس از درمان مشکلات پوستی

پشتیبانی از چندین زبان از جمله انگلیسی ، چینی ، روسی ، ژاپنی ، آلمانی ، ویتنامی و غیره

اسکن یک کد qr یا چاپ برای دریافت گزارش مشکلات پوستی بیمار و ...

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوست چین و چروک رشد سلامت هوش مصنوعی مزایای استفاده بهره گیری مشکلات پوستی چین و چروک ها جوان سازی بین بردن غیر تهاجمی سازی پوست کلینیک ها پوست صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر گفت: نزدیک به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کنتور هوشمند در کشور نصب شده که ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد از آنها مربوط به خانگی است و درحال حاضر ۶۰ درصد برق کشور توسط کنتور‌های هوشمند مدیریت می‌شود.

سخنگوی برق در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس پیشبینی که صورت گرفته تابستان امسال گرم خواهد بود و دما یک یا دو درجه بیشتر از شرایط عادی خواهد بود. سه سناریو ۳.۵، ۴.۵ و ۶ درصد رشد مصرف را پیشبینی می‌کنیم و در صورت افزایش دما قطعا رشد ۶ درصدی مصرف را شاهد خواهیم بود و اوج مصرف برق به ۷۷ هزار و ۷۵۰ مگاوات خواهد رسید. 

او افزود: بر اساس مطالعات ما ۳۵۰۰ مگاوات افزایش برق از محل تقاضا‌های جدید خواهیم داشت که شامل بخش‌ها و صنایع کوچک می‌شود. در صورتی که دما به شدتی که پیش‌بینی شده نباشد، انتظار میرود مصرف برق به ۷۵ هزار و ۵۰۰ مگاوات برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • خواص جکوزی برای پوست
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما