Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@16:11:29 GMT

ترامپ برای جمهوری‌خواهان خط و نشان کشید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۶۷۶

ساعت24-یکی از مشاوران سیاسی ارشد دونالد ترامپ اوایل هفته در دیدار با جمعی از سناتورهای جمهوریخواه اطمینان خاطر داد که رئیس پیشین کاخ سفید برنامه‌ای برای تشکیل حزب جدید ندارد، اما به جای آن می‌خواهد به جمهوریخواهان فشار آورد.

به گزارش پایگاه خبری پولیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا ممکن است از سناتورهای جمهوریخواهی که به استیضاح او و محکوم شدنش در سنا رای مثبت بدهند، انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام از طرف "براین جک"، مدیر سیاسی سابق ترامپ در کاخ سفید منتقل شد و نشان میدهد سناتورهای جمهوریخواهی که بر محکومیت او در استیضاح تاکید کنند، این کار را با علم بر این میکنند که ترامپ ممکن است در انتخابات میان دوره آتی در ۲۰۲۲ علیه آنها اقدام کند.

براین جک در صحبت‌هایش به استیضاح اشاره‌ای نداشت اما میخواست به این سناتورها تاکید کند که ترامپ همچنان یک جمهوریخواه است و از دید بسیاری، هنوز رهبر حزبش به شمار می‌رود.

سناتور کوین کرمر، جمهوریخواه اهل داکوتای شمالی گفت: این رئیس جمهور میخواست که من و شمار دیگری از سناتورها بدانند که او یک جمهوریخواه است و نمیخواهد که یک حزب سوم تاسیس کند و هر آنچه او در آینده در فضای سیاسی انجام دهد به عنوان یک جمهوریخواه است و اینکه حزب جمهوریخواه هنوز به اتفاق آراء حامی این رئیس جمهور است.

از عصر دوشنبه، جمهوریخواهان سنا علنا درباره دومین دادگاه استیضاح ترامپ بحث و رایزنی میکنند که چطور باید از این رئیس جمهور سابق دفاع کرد و آیا اصلا باید چنین کاری انجام شود یا خیر.

دادگاه سنا همچنین مشخص میکند که سناتورهای جمهوریخواه پس از پایان کار ترامپ تا چه حد به او وفادار می‌مانند و اینکه میزان نفوذ او در میان جمهوریخواهان چقدر است. در حالیکه انتظار می‌رود اکثر سناتورهای جمهوریخواه به محکومیت او رای مثبت ندهند، تقریبا هیچکس از سخنرانی جنجالی او در ششم ژانویه که به حمله مرگبار به کنگره و مرگ پنج تن منجر شد، دفاع نکرده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سناتورهای جمهوریخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 12 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت