Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق حمدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ ووشو باشگاههای کشور، اظهار داشت: امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا که همه باشگاههای ورزشی در سطح کشور تعطیل بود، ووشوکاران نیز فعالیت ورزشی زیادی نداشتند. برگزاری لیگ ووشو باعث شد تا بازیکنان مجبور شوند در خانه تمرین کنند و خودشان را به سطح قهرمانان کشور و مسابقات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انجام مسابقات لیگ در هر فدراسیونی تاثیر زیادی برای رشد و پیشرفت آن رشته ورزشی خواهد داشت. اگر فدراسیونی مسابقات لیگ نداشته باشد، هیچ خروجی در آن ورزش وجود ندارد. 

وی ادامه داد: بازیکنان در مسابقات لیگ خیلی بهتر از سایر رقابتها دیده می‌شوند. همچنین با این شرایط بازیکنان هم می‌توانند خودشان را در لیگ محک بزنند و آمادگی بازیکنان در لیگ به نمایش گذاشته می‌شود.

حمدالله زاده در خصوص اینکه با حمایت‌های سرهنگ ابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور پای به مسابقات امسال لیگ ووشو گذاشتیم، گفت: 45 روز پیش مسابقات انتخابی نفرات تیم‌مان را برگزار کردیم که در هر وزن سه ووشوکار انتخاب شدند و تیم خوبی را آماده و راهی مسابقات لیگ ووشو امسال کرده‌ایم. یک اردوی 8 روزه را نیز با حمایت مجتبی جانعلی سرمربی تیم مقاومت تهران برگزار کردیم.

سرپرست تیم  ووشو مقاومت با اشاره به اینکه از شرکت‌کنندگان در لیگ ووشو باشگاههای کشور تست کرونا گرفته شد، عنوان کرد: اعضای تمامی تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد مسابقات می‌شوند. پیکارها به صورت متمرکز رفت و برگشت در آکادمی اختصاصی ووشو، ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. امکانات در این دوره بسیار عالی بوده و همه موارد برای آغاز این رقابتها مرتب و منظم مهیا شده است. امروز وزن‌کشی بازیکنان است و صبح (فردا پنجشنبه 9 بهمن ماه) مسابقات آغاز می‌شود.

حمدالله‌زاده در مورد قراردادهای بازیکنان و مربیان حاضر در لیگ ووشو خاطرنشان کرد: در لیگ ووشو قراردادهای مالی آن چنان زیاد نیست. مبالغ دریافتی بهترین ووشوکاران کشورمان از بازیکنان و مربیان ورزش‌های دیگر خیلی پایین تر است. در مجموع قراردادهای لیگ ووشو خیلی بدتر از سایر رشته های ورزشی است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ووشو لیگ ووشو حمدالله زاده مسابقات لیگ لیگ ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان