Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تلاش شده تا بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تلاش شده تا بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جشن‌های دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی هرساله با شور حال خاصی برگزار می‌شد و در کوچه و خیابان شهرهای کوچک و بزرگ شاهد جشن‌های مردمی بسیاری توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بودیم اما امسال کمی متفاوت‌تر شده است که این تفاوت هم به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا صورت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا می‌توان امسال هم به این جشن بزرگ انقلاب پرداخت.

 

مظاهری تصریح کرد: مساجد استان با آذین‌بندی و فضاسازی محیطی به استقبال دهه فجر می‌روند و همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مصادف با ۱۲ بهمن با پخش سرودهای انقلابی از مساجد منتخب استان مهیای میزبانی از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام می‌شوند.

 

مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در قالب کمیته مساجد اشاره کرد و گفت: اجرای سرود، تکریم خانواده شهدا در قالب سه‌شنبه های تکریم به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب اسلامی به صورت مجازی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت مجازی و پخش زنده از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

وی گفت: جمع آوری کمک های مردمی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزاری عصر شعر انقلاب به صورت مجازی، اجرای مسابقه پیامکی از بیانیه گام دوم انقلاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب آینده انقلاب اسلامی از شهید مطهری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال به شمار می‌رود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی دهه فجر انقلاب اسلامی کانونهای فرهنگی هنری مساجد برنامه های پیش بینی شده انقلاب اسلامی صورت مجازی دهه فجر امسال فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت