Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حاج عبداللهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: در ایام الله دهه فجر، چهار طرح کشاورزی و دامپروری شامل یک واحدگلخانه پرورش نهال، یک طرح پرورش گوسفند، یک طرح پرورش مرغ گوشتی و یک طرح صنایع غذایی و تبدیلی با هزینه کرد ۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌ رسند ، که با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال ۱۰ نفر فراهم  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبیان داشت: به میمنت ایام الله دهه فجرگلخانه پرورش نهال با ظرفیت تولید ۳۰۰۰ نهال در سال آغاز به کار می‌کند.

حاج عبداللهی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر یک طرح پرورش گوسفند ۲۰۰ راسی و پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌ها ۵ شغل ایجاد می‌شود.

 او افزود: همچنین یک طرح بسته بندی خشکبار با ظرفیت ۱۰۰ تن در ماه به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح ۳ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی دامپروری و کشاورزی بهره برداری یک طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری