Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تلویزیون ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد: موتگی روز گذشته در کنفرانس ویدئویی شورای سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به چین، در مورد چالش های امنیتی در دریای چین شرقی و دریای چین جنوبی و نیز در مورد اصولی همچون دموکراسی و حقوق بشر در منطقه اقیانوس های هند و آرام سخن گفته است.

او گفت: دیدگاهی که ژاپن از منطقه آزاد و باز اقیانوس های هند و آرام ترویج می کند، این است که آماده همکاری با هر کشوری است که ارزش هایی مشترکی همانند حاکمیت قانون دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتگی از اتحادیه اروپا درخواست همکاری کرد و خواهان فعالیت مشترک در زمینه امنیت دریایی و دیگر مسائل شد.

بسیاری از وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، حمایت خود را از اهمیت تضمین نظم جهانی مبتنی بر قانون اعلام کردند.

سال گذشته آلمان و هلند شیوه نامه های خود مربوط به منطقه اقیانوس های هند و آرام را ارائه کردند که باعث افزایش شتاب اعضای اتحادیه اروپا برای لحاظ کردن شیوه نامه های مشترک شد.

همکاری ژاپن با اتحادیه اروپا در مورد منطقه باز و آزاد اقیانوس های هند و آرام در حالی است که تنش ها بین چین و امریکا در این منطقه به ویژه در تنگه تایوان در چند روز گذشته افزایش یافته است، طوری که چین یک ناوگان از بمب افکن و همچنین ناوهای خود را به منطقه اعزام کرد. واشنگتن هم یک ناوگروه را به این منطقه گسیل کرده است.

منبع: تلویزیون ژاپن برچسب‌ها اتحادیه اروپا ژاپن چین ایالات متحده آمریکا دریای چین شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ژاپن چین اتحادیه اروپا ژاپن چین ایالات متحده آمریکا دریای چین شرقی اخبار کنکور اقیانوس های هند و آرام اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • یورو رکورد زد