Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیکبخت واحدی به خبر جدایی از چوکا واکنش نشان داد

علیرضا نیکبخت واحدی مربی تیم چوکای تالش نسبت به خبر جدایی از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، طی چند روز اخیر اخباری مبنی بر جدایی علیرضا نیکبخت واحدی از تیم چوکای تالش منتشر شده است.

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص خبر جدایی از چوکا گفت:

الان سر تمرین هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی ‌دانم این خبر را کجا کار کرده اما هر زمان خبری از جانب باشگاه اعلام شد درست است در غیر این صورت اصلا صحت ندارد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت لحظه به لحظه تا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا / گزارش زنده کاریکاتور بلژیکی ها برای بیرانوند/ بیرانوند غول شد آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ تیم منتخب آمریکای جنوبی در دهه 10 میلادی از نگاه IFFHS (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا نیکبخت واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان