Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:44:12 GMT

شبکه برق ۷۰ روستای سرپل‌ذهاب بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۷۴۵

شبکه برق ۷۰ روستای سرپل‌ذهاب بازسازی شد

بهزاد نجفیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: همچنین در هشت سال گذشته توسط دولت ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق این شهرستان از سیم مسی قدیمی به کابل خود نگهدارنده تعویض شده است.

وی اظهار داشت: همچنین برق رسانی به هشت روستای فاقد برق و برق رسانی به تعداد ۸۰ حلقه چاه آب کشاورزی و ۴۸ واحد تولیدی شهرستان سرپل ذهاب در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره برق سرپل ذهاب گفت: بازسازی شبکه های برق شهری به طول ۶۵ کیلومتر، توسعه شبکه های برق به طول ۴۰ کیلومتر، توسعه پست های هوایی به تعداد ۴۸ دستگاه و سرویس تعمیر و نگهداری شبکه های برق از دیگر خدمات انجام گرفته در دولت تدبیر امید است.

نجفیان با اشاره به خدمات اداره برق در ایام زلزله ادامه داد: برق رسانی به کمپ زلزله زدگان شهرستان شامل ۲۶ هزار چادر اسکان اضطراری و ۳۰ هزار کانکس اسکان موقت شهری و روستایی و تعمیر و سرویس شبکه های برق شهرستان از اقدام های صورت گرفته در زلزله آبان سال ۹۶ است.

او گفت: همچنین در ایام دهه مبارک فجر امسال برق رسانی به پنج روستای فاقد برق شهرستان شامل روستاهای «شیخ روژین»، «باویسی مامیشان»، «باویسی سیدمحمد»، «تپه نوروز» و «سلمانه»  با استفاده از منابع داخلی اداره برق به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: دهه مبارک فجر از ایام الله و یادآور حماسه و رشادت و دلیری ملت فداکار ایران اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی طاغوت است.
او گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند از این رو این اداره در دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای ارایه خدمات مناسب به مردم بکار گرفته است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم اکنون در این شهرستان ۳۲ هزار مشترک اداره برق هستند.

شهرستان سرپل ذهاب هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب توسعه ایران برق کارآمدی دولت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب توسعه ایران برق سرپل ذهاب توسعه ایران برق کارآمدی دولت دهه فجر اخبار کنکور شبکه های برق برق رسانی سرپل ذهاب اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است