Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود فرصت اشتغال‌زایی در روستاهای اردبیل توسط مسئولان و مدیران اجرایی فراهم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدغنی نظری ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران اجرایی خلخال اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه اشتغال در روستاها نیازمند توجه جدی مسئولان و مدیران اجرایی هستیم، چرا که بی‌توجهی به ظرفیت روستاها توسعه اقتصادی استان را با مشکل اساسی مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که روستاهای استان اردبیل به عنوان قطب مهم گردشگری و صنایع دستی هستند بیان کرد: باید در این زمینه در راستای اشتغال پایدار روستایی برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات مناسبی اندیشیده شود تا هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در این زمینه برطرف‌سازی شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای استان از دیگر مواردی است که با هدف کمک به بهبود وضعیت زندگی مردم شهرستان در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی و نیز رفع تداخل اراضی کشاورزی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه برای حل مشکلات مسکن و توسعه روستایی نیز نیازمند اقدامات اساسی مدیران استانی هستیم تا مشکلات و مطالبات روستائیان برطرف شود.

صدور 1500 اخطار قطع گاز برای ساختمان‌های دولتی لرستان؛ 102 روستا گازرسانی شداستاندار کرمان: عدم توجه به روستاها آسیب‌های غیرقابل جبرانی به‌دنبال داردمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: دهه فجر 14 پروژه در حوزه روستایی و مشاغل خانگی به‌بهره‌برداری می‌رسد

وی بیان کرد: اهمیت به اجرای طرح بوم‌گردی و بخش گردشگری منطقه نیز به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی مطرح است که در این زمینه با توسعه روستایی استان می‌توان از مهاجرت جلوگیری به عمل آورده و توسعه اقتصادی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/144/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند