Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگزاران صالح نظام کم‌هزینه و پر سود هستند اما گاهی دیده می‌شود که برخی از مسئولان خرج زیادی برای نظام دارند و امکانات و خدمات بسیاری در اختیار آنها قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به رموز موفقیت حاکمیت اظهار داشت: یکی از پایه‌های اقتدار هر حکومتی داشتن کارگزاران شایسته است و بسیاری از موفقیت‌ها به دست کارگزاران شایسته صالح حکومت که در ادارات و سازمان‌های تخصصی فعالیت دارند اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بخشی از موفقیت‌های حاکمیت با کارگزاران مرتبط است افزود: بسیاری از شکست‌ها و از هم پاشیدگی حکومتی به دلیل عدم کارایی، سستی در انجام وظایف و عدم تعهد کارگزاران نظام است که شواهد تاریخی فراوانی نیز برای آن وجود دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری: حضور هوشمندانه مردم نشانه وفاداری به نظام اسلامی بودرئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی: مشکلات مردم نباید روی کاغذ بماندرئیس مجمع نمایندگان خوزستان: به برخی ‌انتصابات ‌در بخش سیاسی استانداری انتقاد داریم

رئیس مجمع نمایندگان تهران در ادامه گفت: رفتار مسئولان با مردم باید به گونه‌ای باشد که مردم پشت درهای بسته معطل نشوند و شاهد نارضایتی مردم نباشیم. روحانیت و ائمه جمعه باید به مردم بگویند کم‌کاری‌ها را به پای اسلام نگذراند.

تقوی تصریح کرد: کارگزاران نظام باید وفادار و مردمی باشند و کسب عناوین مدیریتی باعث نادیده گرفتن کمبودها و سختی‌های زندگی مردم نشود.

وی تأکید کرد: کارگزاران صالح نظام کم‌هزینه و پر سود هستند اما گاها دیده می‌شود که برخی از مسئولان خرج زیادی برای نظام دارند و امکانات و خدمات بسیاری از جمله خودرو و منزل و پاسدار و غیره در اختیار آنها قرار می‌گیرد. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: میزان هزینه‌ای که حاکمیت برای برخی از مدیران پرداخت می‌کند اگر به اندازه سودی باشد که به جامعه می‌رسد حلال است و در غیر این صورت توجیه حلال ندارد.

تقوی ادامه داد: کارگزار نظام اسلامی باید زینت نظام باشد و به جایگاه خدمت خود اعتبار دهد و این گونه نباشد که تنها از آن پست اعتبار کسب کند. مدیران موفق و وفادار به نظام به پستی که در آن فعالیت می‌کنند اعتبار می‌بخشند.

رئیس مجمع نمایندگان تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که پست و فرصتی که به امانت در آن فعالیت می‌کنیم را با امتیاز طلبی و ویژه‌خواری هدر ندهیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌ دولت سیزدهم درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح ها و لوایح بگذارند. آنها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره های قبل دولت ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کارهای اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899689

دیگر خبرها

  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود