Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اهدا کاپ تیم های مقام آور سوپر لیگ سبک های آزاد و کنترلی و لیگ برتر کاراته بانوان کشور در سال ۹۸، روز گذشته به میزبانی سالن شهید کبکانیان استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اختتامیه و اهدای کاپ تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با حضور سید حسن طباطبابی رییس فدراسیون کاراته، وحید مومنی سرپرست دبیری، اشرف امینی نایب رئیس بانوان، محمدمهدی عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران، مسئولین سازمان لیگ و مسابقات، سرپرستان، مربیان و کاپیتان تیم‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اهدا کاپ و مدال این رقابتها در شرایطی به میزبانی پایتخت انجام شد که در سوپرلیگ سبک های کنترلی، تیم های تهرانی دانشگاه آزاد اسلامی، آرتانا و پیام ارتباطات به ترتیب عناوین اول و سوم مشترک را آز آن خود کردند. در لیگ برتر هم تیم تهرانی مقاومت قهرمان شده بود.   در سوپر لیگ سبک های آزاد نیز هر سه سکو در اختیار تیم های پایتخت قرار داشت؛ تیم پارس آمود قهرمان شد، بانک حکمت ایرانیان در جای دوم ایستاد، تیمهای شهید مکی نژاد و آسیا ماسه ساز مشترکا سوم شدند.   مسابقات لیگ های کاراته به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید و تیم های برتر آن پس از برگزاری جلسه ای با مربیان تیم ها مشخص شد. همچنین قرار بود اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۹ مهر ماه برگزار شود که به دلیل شیوع موج دوم ویروس کرونا به تعویق افتاد.   با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع در محل اهدا مدال های تیم ها، دیروز از هر باشگاه دو نفر به عنوان نماینده (سرپرست یا سرمربی و یک نفر ورزشکار عضو تیم ) در مراسمی که در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار شد، حضور داشتند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت اختتامیه لیگ های کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران