Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع هزار و 800 کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان کردستان خبر داد و گفت: این کمک مومنانه با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و مشارکت ستاد کانون های مساجد کردستان در قالب طرح نذر قربانی جمادی الثانی توزیع شد.

کامل گلباغی امروز چهارشنبه در فرآیند توزیع گوشت های قربانی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طرح قربانی اول ماه به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح که ابتدای هر ماه قمری صورت می پذیرد؛ گوشت های قربانی با مشارکت خیرین بین‌ نیازمندان در سطح کشور توزیع می شود که امروز برای دومین بار شاهد توزیع کمک های مومنانه این موسسه در طرح قربانی ماه جمادی الثانی در استان هستیم.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان هاست، افزود: بعد از اعلام موسسه حضرت خدیجه (س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با همکاری موسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره مندی هزار و 200 خانواده از این کمک ها فراهم شد.

وی این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه به نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: هزار و 800 کیلو گوشت قرمز در قالب هزار و 200 بسته در بین خانواده های نیازمند از جمله روحانیون، خادمین مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان توزیع شد.

گلباغی، با بیان اینکه این گوشت ها در سطح استان توزیع می شود، یادآوری کرد: 15 کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های دهگلان، کامیاران، دیواندره، سروآباد، مریوان و سنندج در توزیع این گوشت های قربانی همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750629

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد