Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی در دفتر این حزب واقع در آنکارا اظهار کرد: اسرائیل گام جدیدی را در مسیر شهرک‌سازی‌ها برداشته است و ترکیه این موضوع را از نزدیک دنبال می‌کند.

چلیک در ادامه گفت: اسرائیل ۲۰ ژانویه جاری مناقصه‌های جدیدی را برای ساخت ۲۵۷۲ واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس شرقی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه در ادامه تاکید کرد که کل جهان باید بگوید این کار کافی است.

او افزود: هرگز نمی‌توان اقداماتی را پذیرفت که نتیجه آن از بین رفتن ارتباط جغرافیایی کشور آتی فلسطین با پایتختی قدس شرقی، نابودی راه‌حل "دوکشوری" و تغییر وضعیت قدس شرقی است.

ترکیه ۲۰ ژانویه جاری اقدام رژیم صهیونیستی در خصوص ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری اشغالی را به شدت محکوم کرده و آن را نشان‌دهنده یک ذهنیت فرصت‌طلب و خطرناک دانست.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: چنین اقداماتی از طرف اسرائیل و اقدامات مشابه آن برای جلوگیری از تشکیل کشور یکپارچه فلسطین و تغییر وضعیت قدس یک ذهنیت فرصت‌طلب و خطرناک را نشان می‌دهد، این اقدامات در واقع تلاش برای بستن راه‌های برقراری صلح در منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آنکارا اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد