Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم برای تکرار موفقیت‌هایش در آسیا نیازمند تدارک ویژه است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید بگویم و تأکید کنم که در این رقابت‌ها، حریف آسان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها همه قابل احترام هستند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. تیمی که به نمایندگی کشوری می‌آید حتماً خوب است و یکسری قابلیت‌ها دارد.

وی ادامه داد: چون تجربه چندین و چند ساله داریم، می‌گوییم، حریف آسان وجود ندارد. باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت‌ها و افتخارات سال‌های گذشته را کامل کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قدرت‌های فوتبال آسیا با تدارک ویژه و هزینه‌های نجومی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. راه پیدا کردن به فینال واقعاً دشوار است و کار خیلی سختی است. قطعاً با کوچکترین اشتباه از دور خارج می‌شوید. برای رسیدن به این موقعیت باید خیلی بهتر از قبل تدارک ببینیم چون رقبا، نگاه ویژه‌ای به ما خواهند داشت. آنها خود را برابر تیمی می‌بینند که در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان غرب آسیا شده و به فینال رسیده است. حتماً تدارک آنها نیز ویژه‌تر خواهد بود.

افشین پیروانی خاطرنشان کرد: تیم، باشگاه و هواداران همه باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس به آنچه که لیاقتش را دارد، برسد. در مورد بحث میزبانی هم باید بگویم، قطعاً ما هم دلمان می‌خواهد میزبان بازی‌های متمرکز مرحله گروهی باشیم، ولی بحث امکانات وجود دارد که یکی از بدیهی‌ترین آنها VAR است. به این ترتیب امکانی برای میزبانی نیست.

کلهر: پرسپولیس قوی‌تر از الریان است/ تیم‌های ایرانی در آسیا یک مشکل دارند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان