Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@19:21:46 GMT

رونمايي از 30 مخزن آب شرب اضطراري تهران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۷۶۸

رونمايي از 30 مخزن آب شرب اضطراري تهران

خبرگزاری آریا- رئیس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران تهران از رونمایی 30 مخزن آب شرب اضطراری تعبیه شده در مراکز تخلیه امن اضطراری شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محسن نادی همچنین گفت: مراسم کلنگ زنی 72 مخزن دیگر همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادی در نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی سلامت، بر ضرورت نصب و بهره برداری 374 مخزن آب اضطراری تا پایان سال 1403 در مراکز تخلیه امن اضطراری سطح کلان شهر تهران تاکید کرد.
در این نشست که با رویکرد افزایش تاب آوری در مواجهه با رخداد زلزله و با هدف تامین آب شرب سالم برای شهروندان در شرایط اضطراری برگزار شد، روند اجرای مصوبه هفتاد و نهمین جلسه رسمی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر بهره برداری از مخازن فولادی تامین آب شرب سالم برای شهروندان در شرایط اضطراری مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این نشست همچنین چگونگی جانمایی و نصب مخازن آب شرب سالم در 10 بیمارستان شهر تهران براساس اولویت و بررسی‌های فنی کارگروه‌های تخصصی سلامت در حوادث غیرمترقبه و امور سیل و شریان‌های حیاتی نیز بررسی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی مخزن آب شرب شهر تهران آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه