Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:31:29 GMT

نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی شنبه اعلام می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۰۸۸

نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی شنبه اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه ۹۹ برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون متقاضیان دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جز معرفی‌شدگان برای مرحله بررسی مدارک باشند، باید برای اطلاع از اطلاعیه و اقدامات بعدی در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ سایت اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه مندرج در پایگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست دستگاه‌های حاضر در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور:

وزارت آموزش و پرورش، بانک‌ها، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان امور عشایر ایران، سازمان انتقال خون ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان حسابرسی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان اداری و استخدامی کشور

سازمان قضائی نیروهای مسلح، سازمان ملی استاندارد، سازمان هواشناسی کشور، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی (به کارگیری قراردادی)، وزارت کشور، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان ملی بهره وری ایران، وزارت ورزش و جوانان

دستگاه‌های مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، اداره کل امور عشایر، اداره کل انتقال خون، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل بهزیستی، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، اداره کل شیلات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل هواشناسی، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری استان سیستان و بلوچستان.

متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت هستند، جهت تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی موضوع اطلاعیه ۲۷ مهر ۹۹ مندرج در سایت سازمان سنجش را تکمیل کرده و پس از تأیید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند.

درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو شده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

عدم مراجعه متقاضی در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی برای بررسی مدارک به منزله انصراف متقاضی از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

پس از بررسی مدارک از بین متقاضیان واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه استخدامی به هریک از دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد.

۱. وزارت آموزش و پرورش www.medu.ir

۲. حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی www.hozehonari.ir

۳. سازمان امور عشایر ایران www.ashayer.ir

۴. سازمان انتقال خون ایران www.www.ibto.ir

۵. سازمان برنامه و بودجه کشور www.mporg.ir

۶. سازمان بهزیستی کشور www.behzisti.ir

۷. سازمان پزشکی قانونی کشور www.lmo.ir

۸. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور www.ssaa.ir

۹. سازمان حسابرسی www.audit.org.ir

۱۰. سازمان حفاظت محیط زیست www.doe.ir

۱۱. سازمان دامپزشکی کشور www.ivo.ir

۱۲. سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی www.icro.ir

۱۳. سازمان قضائی نیروهای مسلح www.imj.ir

۱۴. سازمان ملی استاندارد www.isiri.gov.ir

۱۵. سازمان هواشناسی کشور www.irimo.ir

۱۶. شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی) www.airport.ir

۱۷. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی www.mcls.gov.ir

۱۸. وزارت جهاد کشاورزی www.maj.ir

۱۹. وزارت جهاد کشاورزی (به کارگیری قراردادی) www.maj.ir

۲۰. وزارت کشور www.moi.ir

۲۱. سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور www.dres.ir

۲۲. مرکز آموزش مدیریت دولتی www.smtc.ac.ir

۲۳. سازمان ملی بهره وری ایران www.npo.gov.ir

۲۴. سازمان اداری و استخدامی کشور www.aro.gov.ir

۲۵. وزارت ورزش و جوانان www.msy.gov.ir

۲۶. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان (دستگاه‌های اجرایی استان) www.sb.mporg.ir

کد خبر 5132435

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان سنجش خوابگاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون دستیاری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان پذیرش دانشجو امتحانات پایان ترم سازمان سنجش دانشگاه های ایران دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی بررسی مدارک سازمان ملی اداره کل کشور www

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است

مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به گزارش منتشر شده در یک پایگاه خبری اعلام کرد که رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها و مانند سایر دستگاه‌های اجرایی بین ۱۳ تا ۳۸ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، طی روزهای گذشته، یک پایگاه خبری در گزارشی تصویری با عنوان «تماشا کنید: ریاضت برای مردم/ ولخرجی دولت در اختصاص به نهادهای غیر پاسخگو»، سعی در القای پیامی غیر واقعی در خصوص رشد بودجه دستگاه‌های فرهنگی داشته است. درخصوص این گزارش نکات زیر قابل توجه است:


۱- برخی از ارقام ارائه شده در گزارش نادرست است؛ مانند بنیاد سعدی که اعتبار اضافه شده آن ۳۴ میلیارد عنوان شده، در حالی‌که ۱۲,۵ میلیارد تومان بوده است و یا بودجه اضافه شده موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حتی با احتساب اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۳ قانون بودجه، ۱۶۵ میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان عنوان شده است. همچنین اعتبارات اضافه شده مورد اشاره در گزارش برای شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه نیز غیر واقعی است.


۲- رشد اعتبارات بودجه عمومی جدول (۷) دستگاه‌های اجرایی که در گزارش یاد شده به آنها اشاره شده به شرح جدول ذیل است.


همان‌طور که در جدول نیز قابل مشاهده است، رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها و مانند سایر دستگاه‌های اجرایی بین ۱۳ تا ۳۸ درصد بوده است.

درآمد اختصاصی دستگاه‌های فرهنگی برای اولین بار در جداول بودجه اضافه شده است.


۳- درآمد اختصاصی دستگاه‌های فرهنگی برای اولین بار در جداول بودجه اضافه شده است که علت آن حکم بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور است که بر اساس آن یک‌ درصد (۱ درصد) از هزینه‌های شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت به موجب هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی، هنری و ورزشی از قبیل موضوعات قرآنی، ازدواج و خانواده، جوانی جمعیت، توانمندسازی بانوان و آسیب‌زدایی از زنان و خانواده تخصیص یافته است. 


۴- همچنین با توجه به اینکه کمک بودجه‌ای دولت به مؤسسات و نهادهای فرهنگی از طریق دستگاه‌های اجرایی اصلی است، بخش قابل توجهی از اعتبار در نظر گرفته شده ذیل دستگاه‌های اجرایی یاد شده به منظور کمک به مؤسسات و نهادهای مذکور بوده که در گزارش یاد شده به صورت نادرست به سرجمع اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اضافه شده است. به عنوان نمونه هزار میلیارد تومان از اعتبار پیش‌بینی شده برای سازمان تبلیغات اسلامی از محل اعتبار بند (ب) تبصره (۱۳) لایحه بودجه سال جاری مربوط به صندوق توسعه قرآنی  و برای گسترش فعالیت‌های حفظ موضوعی قرآن کریم و تقویت فعالیت‌های مؤسسات قرآنی کشور بوده که (بر اساس برنامه‌های ارائه شده) در اختیار آن صندوق قرار خواهد گرفت و جزء اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی نیست.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است