Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۱۴ راس دام قاچاق در ساری سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران گشت پلیس امنیت اقتصادی در حین اجرای ماموریت به یک خودروی بیسان حامل دام در ساری مسکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افرود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۴ راس دام زنده شامل ۹ راس گوسفند و ۴ راس بز فاقد هرگونه مجور حمل و پروانه دامپزشکی، که متهم قصد انتقال آن از استان همجوار به این استان را داشت کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ارز این محموله قاچاق را بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ضمن تحویل دام‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. پلمپ ۳۲ واحد صنفی متخلف درمحمودآباد سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۳۲ واحد پذیرایی، اقامتی، تجاری، بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد. اعتراف سارق حرفه‌ای به ۱۸ فقره سرقت در بهشهر سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی این شهرستان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. قاچاقچی مواد مخدر در بابل به دام افتاد سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ ۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

او با بیان اینکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، افزود: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود. پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در گلوگاه سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در راستای طرح ساماندهی صنوف و به منظورپیشگیری از تخلفات صنفی وهمچنین پیشگیری ازبیماری کرونا، طرح بازدید از واحد‌های صنفی در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرارگرفت.

او افزود: در اجرای این طرح از ۶۵۰ مورد واحدصنفی بازدید شد که ۱۰ واحدصنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری ازکروناپلمپ و به ۱۱۵ واحد اخطار پلمپ داده شد. دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در نکا سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن و معابر عمومی در شهرستان نکا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مرجع قضائی پلمب واحدهای صنفی فرمانده انتظامی شهرستان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه