Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@13:29:08 GMT

مدير جديد راديو قرآن را معرفي کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۲۰۹

مدير جديد راديو قرآن را معرفي کرد

خبرگزاری آریا- معاون صدای رسانه ملی در حکمی منصور قصری زاده را به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر اسبق این رادیو به معاونت سیما اظهار داشت: برغم میل باطنی اگرچه ایشان به ظاهر از رادیو می‌روند، ولی از محضر ایشان استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای ایزدی تجربه بالایی دارد و در هر حوزه‌ای موفق است و نمونه بارز آن افزایش چشمگیر مخاطبان رادیو قرآن است به طوری که امروز رادیو قرآن یکی از افتخارات معاونت صداست.
وی افزود: همکاران کاربلد و مومن در رادیو قرآن مشغول به کار هستند و این شبکه رادیویی با درایت آقای ایزدی جنبش خوبی داشته است، ولی انتظار من از این مجموعه ایجاد وضعیت و جایگاهی مطلوب‌تر در رسانه است.
معاون صدا اضافه کرد: آقای قصری زاده (مدیر رادیو قرآن) سال‌ها در حوزه‌های مختلف دلسوز سازمان و در گزینش سازمان نیز منشاء اثر بوده اند و نوع سلوک ایشان بسیار ویژه است.
آقای مجتبی ایزدی، مدیر سابق رادیو قرآن و سرپرست فعلی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما نیز در ادامه جلسه گفت: شروع فعالیت خود با قرآن را از نعمات الهی می‌دانم و خدا را سپاس می‌گویم و امیدوارم بتوانم در سیما هم کار قرآنی انجام دهم.
وی از معاون صدا به خاطر همراهی ایشان و از تلاش همکاران، مدیران و کارشناسان به خاطر حجم بالای کار به ویژه تولید 5400 برنامه کوتاه، مازاد بر کار جاری در این شبکه رادیویی، قدردانی کرد.
ایزدی گفت: آقای قصری زاده از قدیم با مجموعه انس داشته است و با سابقه‌ای که دارد قطعا می‌تواند منشأ خدمات خوبی باشد.
آقای قصری زاده هم گفت: شبکه قرآن بلندگوی مستقیم کلام خدا و اهل بیت است و این موضوع کار را سخت می‌کند. به هر میزان که انسان به قرآن نزدیک شود احساس می‌کند مسئولیتش سنگین‌تر شده است.
وی افزود: با توجه به لایتناهی بودن قرآن، شبکه رادیویی قرآن به معنای حقیقی باید سرآمد شبکه‌ها قرار گیرد و این به عهده علاقه‌مندان به قرآن و وظیفه مدیران است و بسترسازی برای این امر باید در اولویت قرار گیرد.
آقای قصری زاده اضافه کرد: امیدواریم با توکل به عنایت پروردگار بتوانیم حق مطلب را به اندازه وسع خود ادا کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر جدید رادیو قرآن رادیو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای خاص رادیو خاموش شد

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بود، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ دار فانی را وداع گفت.

استاد اسکویی که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • درگذشت مسعود اسکویی، گوینده رادیو
  • صدای خاص رادیو خاموش شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد