Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@11:09:47 GMT

مکس مایر به کلن پیوست / رسمی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۲۱۲

هافبک آلمانی کریستال پالاس به بوندسلیگا برگشت. 

مکس مایر از کریستال پالاس به کلن پیوست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی کلن، مکس مایر، هافبک 25 ساله و آلمانی کریستال پالاس قرادادش را با این باشگاه انگلیسی فسخ کرد و با امضای قراردادی 6 ماهه تا پایان فصل به کلن پیوست. مایر از سال 2018 در کریستال پالاس حضور داشت و با پیراهن این تیم در 56 بازی، 2 گل زد و 3 پاس گل ارسال کرد و نتوانست به مانند دوران حضورش در شالکه (22 گل و 23 پاس گل در 192 بازی) دوران موفقی را سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی واکنش شجاع خلیل زاده به همگروهی با پرسپولیس؛ یک بوس کوچولو! آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد