Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جو پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر فردا است.

او افزود: بر این اساس وضعیت جوی به صورت افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس تا بعد از ظهر فردا همچنان انباشت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی ادامه دارد.

او با بیان اینکه از بعدازظهر فردا تا اواخر روز شنبه فعالیت جوی در استان اصفهان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بر این اساس بارش‌هایی را نیز در مناطق غرب و جنوب استان خواهیم داشت.

علی‌عسگریان با بیان اینکه در روز شنبه وزش باد شدید در همه نقاط استان پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: این وزش باد کیفیت هوا را در شهر اصفهان بهبود می‌بخشد.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ترتیب به ۱۷ و منفی دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه تا پایان بهمن ماه بارش‌های خوبی را در استان نخواهیم داشت، اضافه کرد: نقشه‌ها نشان می‌دهد که تا ۳۰ بهمن تنها در روز‌های پایانی هر هفته نابسمانی اندک جوی را داشته باشیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آلودگی هوا دمای هوا هواشناسی استان اصفهان درجه سانتی گراد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق

صادق ضیاییان گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹  اردیبهشت)  کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش دمای هوا در استان