Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش که به‌عنوان نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در پیگیری روند درمان حادثه دیدگان سانحه سردشت دزفول منصوب‌شده است، گفت: اولویت نخست آموزش‌وپرورش سلامتی معلمان و فرهنگیان حادثه‌دیده است و از همه امکانات لازم در این جهت بهره‌گیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول عمادی مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش و نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در پیگیری روند درمان حادثه دیدگان سردشت دزفول با اشاره به حضور خود در استان خوزستان به‌منظور پیگیری ابعاد مختلف این حادثه، گفت: به نمایندگی از وزیر آموزش‌وپرورش امروز با حضور در خوزستان روند درمان همکاران را پیگیری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیگیری‌ها پیش‌ازاین، توسط مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی آیت‌الله طالقانی انجام‌گرفته بود که نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

عمادی بابیان اینکه مراقبت‌ها و پیگیری بسیار خوبی برای حادثه دیدگان این سانحه تاکنون انجام‌گرفته است، اظهار کرد: کمک‌هایی نیز در جهت تأمین هزینه‌های درمان این حادثه دیدگان در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه، امروز دیداری با این حادثه دیدگان داشتیم که بسیار امیدوارکننده بود، گفت: ۳تن از همکاران ما دچار سوختگی‌هایی با درصدهای مختلف شده بودند که یکی از آن‌ها با درخواست خانواده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل‌شده است که از طریق اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان در حال پیگیری روند درمانش هستیم.

وی با عنوان اینکه ۲تن از همکارانی که در اهواز در حال درمان هستند و شرایط رو به بهبودی دارند که بسیار امیدوارکننده است، اظهار کرد: علیرغم تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، یکی از اهالی روستا که در صحنه حادثه حضور داشت و دچار سوختگی شدید بود، فوت کرد که مایه تأسف بسیار است.

نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در پیگیری حادثه سردشت دزفول ادامه داد: در این‌بین همچنان یکی از اهالی حادثه به دلیل حجم بالای سوختگی دارای شرایط سختی است که امیدواریم به شرایط بهتری از نظر سلامتی برسد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی تأکید کرد: اولویت نخست آموزش‌وپرورش سلامتی معلمان و فرهنگیان حادثه‌دیده است و از همه امکانات لازم در این راستا بهره‌گیری خواهد شد، اما پیگیری علت وقوع حادثه که به گفته حاضران در صحنه در پی وقوع رعدوبرق شدید و باران گسترده اتفاق افتاده است، باید توسط کارشناسان مربوطه موردبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس کانکسی خوزستان آموزش و پرورش وزیر آموزش وپرورش حادثه دیدگان روند درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران