Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سردار مرتضی میرزایی طی گفت‌وگویی از انهدام ۲ باند سرقت خودور در سطح استان و کشف ۲۹ خودرو سرقتی خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان‌های مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات فنی و پلیسی و استفاده از سرنخ های موجود، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان به سرقت خودرو و با هماهنگی قضائی این افراد در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

سردار میرزایی با اشاره به کشف انبار دپوی خودروهای مسروقه و قطعات از کشف ۱۲ خودروی سرقتی به صورت کامل و ۷ دستگاه اتاق خودرو خبر داد و افزود: در بازرسی از این انبار بیش از ۸۰۰ قطعه از قطعات مختلف خودرو شامل موتور، درب، داشبورد، فنر، اکسل کامل، ضبط و پخش به همراه ۸۱ قطعه پلاک سرقتی کشف شد.

وی همچنین از انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان رامسر خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۱۰ سارق خودرو از اعضای یک باند را در آن شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۰ خودرو و یک خودرو به صورت اوراق شده از مخفیگاه سارقان خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سردار میرزایی از انهدام ۱۶ باند سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح استان طی ۱۰ ماه گذشته خبر داد و افزود: دراین خصوص ۱۰۷ دستگاه انواع خودرو مسروقه از اعضای باندها کشف شد.

*محتکر آرد در مازندران دستگیر شد 

سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با خرید آرد خبازی از کارخانجات با قیمت دولتی، ضمن قاچاق آن به خارج از کشور، اقدام به عرضه آن به نرخی آزاد در بازار می‌کنند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم در شهرستان قائم‌شهر، ۶۰ تن آرد خبازی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

ساداتی با بیان این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوءاستفاده از نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: انهدام 2 باند با کشف 29 خودروی سرقتی فرمانده انتظامی استان مازندران انتظامی استان مازندران سرقت خودرو پلیس آگاهی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان