Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اسکای نیوز عربی، وزارت بهداشت بحرین امروز (چهارشنبه)  اعلام کرد فعالیت رستوران‌ها و کافه‌ها در این کشور به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای مقابله با کرونا از روز ۳۱ ژانویه (۱۲دی)  به مدت سه هفته متوقف می‌شود.

همچنین بنا به اعلام وزارت بهداشت بحرین، آموزش حضوری در مدارس دولتی و خصوصی این کشور به حالت تعلیق درآمده و آموزش غیر حضوری از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تدابیر به دنبال آن اتخاذ می‌شود که آمار مبتلایان به کرونا در بحرین از مرز یکصد هزار نفر عبور کرده است.

از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون، ۳۷۰ نفر در بحرین جان خود را به دلیل ابتلا به این همه‌گیری از دست داده‌اند.

در این کشور همچنین بیش از ۹۷ هزار بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت بحرین، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور با ثبت ۴۵۹ مورد جدید به ۱۰۰ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

بحرین اواخر آذر روند ثبت نام و عملیات تزریق واکسن کرونا را آغاز کرد و امیدوار است با اجرای این عملیات در کمتر از چهار ماه، به شیوع بیماری کرونا در این کشور پایان دهد.  

 بر اساس  آمار برنامه ملی واکسیناسیون در بحرین، همه شهروندان و افراد مقیم این کشور واکسن کرونا را بصورت رایگان دریافت خواهند کرد و  بر اساس آخرین آمار سازمان اطلاعات و دولت الکترونیکی بحرین تعداد کل ساکنان این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که از این تعداد ۴۰۰ هزار کودک زیر ۱۸ سال هستند.

بنا بر این تعداد جامعه هدف در واکسیناسیون بحرین یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است و ۷۰ درصد آن‌ها واکسن را دریافت کرده‌اند.  

طبق هدف گذاری مقامات بهداشتی بحرین، روزانه ۱۰۲ نفر در این کشور واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد که طی مدت کمتر از چهار ماه تمام جامعه هدف آن را دریافت می‌کنند.  

بحرین برای واکسن مشترک شرکت‌های آمریکایی - آلمانی «فایزر - بیون تک» و واکسن تولیدی شرکت چینی «سینوفارم» مجوز استفاده صادر کرده است.  

برچسب‌ها کرونا بحرین تعطیلی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بحرین تعطیلی مدارس کرونا بحرین تعطیلی مدارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۲۲ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت