Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای میلیاردی متعلق به دو مسئول سابق و فعلی خبر داد.

در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وى تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت‌هایى که در مسیر اجراى حکم قضائى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازى شد.

رضایى اظهار کرد: همچنین در راستاى رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ٥ هکتار از اراضى بستر و حریم رودخانه آزادسازى شد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایى در راستاى اجراى قانون هیچ خط قرمزى نخواهد داشت و هر شخصى که از قانون تخطى کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیروزکوه ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بهروز محبی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.
سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به‌ دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.
او گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جست‌وجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.
محبی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجارهای بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل و ... کشف و ضبط شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899566

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان