Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی به منظور ارائه خدمات حقوقی و قضایی رایگان به شهروندان در مجتمع قضایی شهید مطهری (یافت آباد) برگزار شد. برچسب ها: مشاور حقوقی میز خدمت مجتمع قضایی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشاور حقوقی میز خدمت مجتمع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی این سپاه گفت: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی سپاه  حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با حضور مسئولان و سران عشایر و اقوام بزرگ خوزستان  برگزار شد.

سردار پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های سردار باقری جانشین سابق سپاه گفت: سردار فلاحی جانشین جدید فرماندهی سپاه خوزستان اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای خوزستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه سردار فلاحی برای جانشینی سمت فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ارزشمند است، افزود: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد و برای نظام اسلامی موثر واقع شود.

سرتیپ شاهوارپور یادآور شد: همچنین طی همین آیین سرهنگ مکوندی به عنوان دژبان کل تعیین شد تا نظم را در سراسر مکان‌های نظامی سپاه در خوزستان برقرار کند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی ، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: امیدوارم بتوانم سرباز خوبی در جایگاه جدید خود در سپاه باشم.

 وی افزود: جایگاه فرماندهی و جانشینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جایگاه‌های دیگر سازمان‌های نظامی کشور و دنیا تفاوت خاص خود را دارد.

سردار فلاحی گفت: این جایگاه در سپاه بازگشتی ندارد و هر کسی وارد آن شود، در جلوی نیروها قرار می‌گیرد و دیگران را هم مانند واقعه عاشورا به حضور در میدان دعوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: سپاه حضرت ولیعصر (عج) چه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی نامی همیشه درخشان دارد لذا انتظار می‌رود بتوانیم سرباز خوبی باشیم.

جانشین سابق فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: خداوند را شاکر هستم که در سنگر دیگری در خدمت مردم غیور و شهیدپرور استان لرستان هستیم.

سردار نعمت الله باقری با بیان اینکه 28سال سرباز مردم خوزستان بوده‌ام، افزود: خدا را شاکر هستم که این توفیق را به من داد تا در این استان به عنوان خادم و سرباز این مردم  خدمت‌رسانی کنم.

 سردار باقری با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم در خوزستان جزو اولویت های اول و مهم  من بود، گفت: امروز هم در استان لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم این استان آماده هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز بهترین جهاد خدمت کردن به مردم است.

به گزارش تسنیم، با حکم حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد.

سردار باقری پیش از این به عنوان جانشین سپاه استان خوزستان انجام وظیفه می‌کرد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر