Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحنازمحمدی در خصوص تشریح خدمات مثبت زندگی گفت : مهمترین دستاورد تأسیس مراکز مثبتزندگی ایجاد عدالت در ارائه خدمات، آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه نسبت به اهدافو برنامه‌های سازمان بهزیستی و از طرفی رضایتمندی جامعه هدف را در بر دارد کهمجموعه این اقدامات می تواند نتیجه تحقق اهداف سازمان بهزیستی باشد.

 مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : با راه اندازی و شروع به کار 80 مرکز مثبت زندگی در استان کرمانشاه دسترسی جامعه هدف بهزیستی به خدمات آسان‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه فرحنازمحمدی در خصوص تشریح خدمات مثبت زندگی گفت : مهمترین دستاورد تأسیس مراکز مثبت زندگی ایجاد عدالت در ارائه خدمات، آگاهی و شناخت اقشار مختلف جامعه نسبت به اهدافو برنامه‌های سازمان بهزیستی و از طرفی رضایتمندی جامعه هدف را در بر دارد کهمجموعه این اقدامات می تواند نتیجه تحقق اهداف سازمان بهزیستی باشد.


مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت : از نکات مثبت راه اندازی مراکز مثبت زندگی الکترونیکیکردن فعالیت‌ها، کمک به کاهش تردد‌های غیر ضروری افراد دارای معلولیت به مراکز و اداراتبهزیستی است.


فرحنازمحمدی افزود: بخش وسیعی از جامعه هدف سازمان بهزیستی افراد دارای معلولیت هستند،این عزیزان در ترددها با مشکلات زیادی مواجه اند و ضمن اینکه از نظر اقتصادی همهزینه‌های زیادی را متقبل می‌شوند، بنابراین انسجام پرونده‌ها در مراکز مثبت زندگیاز یک طرف و از طرفی آشنایی مددکاران اجتماعی در این مراکز با اهداف سازمان وفرآیند‌های منتهی به این اهداف باعث می‌شود هم از نظر دسترسی راحت و الکترونیکی بهخدمات و هم از نظر اقتصادی و صرف وقت و بصورت جامع از نظر رفاه اجتماعی در نهایتبسیار به سود جامعه هدف تمام شود.


ویهمچنین بیان کرد: به دلیل اینکه کارشناسان این مراکز اشراف کافی به سامانه‌ها و بحثالکترونیکی بودن این مراکز دارند و از قبل آموزش‌های لازم را در این خصوص دیده اندسرعت کار و ارائه خدمات افزایش پیدا می کند.


فرحنازمحمدی اظهار کرد: با توجه به این که بخشی از جامعه هدف بهزیستی در حاشیه شهر‌هاقراردارند برای دسترسی سریع به ادارات و مراکز بهزیستی با مشکلات زیادی مواجههستند و به واسطه این که در زمان مراجعه مشاهده می‌شود که تعداد زیادی از افراد برایدریافت خدمات، به ادارات و یا مراکز مراجعه می‌کنند و گاهی کار یا با تأخیر انجاممیگیرد و یا در حد انتظار پاسخی دریافت نمیکنند بنابراین مراکز مثبت زندگی میتواند با مراجعه معکوس و حضور مددکار در منزل مددجو، تنها راه رفع این نواقصباشد،کلیه طرح‌های سازمان بهزیستی توسط همین مراکز مثبت زندگی اجرا می‌شود و اینمراکز در واقع بخشی از سیستم اجرایی سازمان بهزیستی هستند .

آریا/

برچسب ها: مدیرکل بهزیستی کرمانشاه ، فرحناز محمدی ، اعتیاد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MAX

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی کرمانشاه اعتیاد مراکز مثبت زندگی استان کرمانشاه سازمان بهزیستی جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد صبح روز جمعه آینده (۲۱ اردیبهشت‌ماه) بررسی پیش‌نویس قطعنامه جدیدی مبنی‌بر درخواست به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک عضو کامل و هم‌ردیف و همانند سایر کشورهای جهان را آغاز خواهد کرد.

بر اساس نوشته روزنامه القدس العربی، این تلاش مجدد بر اعمال فشار به شورای امنیت برای بررسی مجدد مسأله به رسمیت شناختن فلسطین انجام می‌شود؛ پیش از این، پیش‌نویس قطعنامه الجزایر در ۱۸ آوریل گذشته توسط آمریکا وتو شد، درحالی‌که ۱۲ کشور به این قطعنامه رأی مثبت و سوئیس و انگلیس به آن رأی ممتنع دادند.

پیش‌نویس قطعنامه فردا دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برای مشورت در مورد متن به همه کشورهای عضو توزیع خواهد شد.

طبق گفته یک منبع دیپلماتیک فلسطینی در سازمان ملل، رأی‌گیری این پیش‌نویس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه به وقت نیویورک انجام خواهد شد.

این منبع همچنین گفت هدف از این اقدام بالا بردن درصد نمایندگی فلسطین در سازمان ملل از یک سو و از سوی دیگر اعمال فشار بیشتر بر آمریکاست که در مقابل خواست و اراده اکثریت قاطع مردم کشورهای جهان که در مجمع عمومی سازمان ملل نمایندگی دارند، ایستاده است.

این منبع همچنین اعلام کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که پیش‌نویس قطعنامه رأی مثبت بیاورد مگر اینکه کمتر از ۱۴۳ کشور به آن رأی دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان