Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز در جلسه این شورا ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام اتفاقاتی نظیر فرمان امام (ره) برای شکستن حکومت نظامی، بازگشت ایشان به کشور پس از ۱۵ سال تبعید و سقوط رژیم منحوس پهلوی در ۲۲ بهمن که لیله القدر انقلاب بود، صورت گرفت.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر جدیدی پیش روی مسلمانان جهان قرار داد، تصریح کرد: همه باید خدا را بابت انقلاب اسلامی شاکر باشیم؛ چرا که امروز انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی مقابل تمام زورگویان عالم ایستاده و با افتخار در این مسیر می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای نگهبان از رسانه‌ها و رسانه ملی خواست که در دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاورد‌های انقلاب و خدمات ۴۲ ساله‌ی انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری کنند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون، ایران اسلامی بحران‌های زیادی را به خود دیده، ولی در تمام این ادوار و فتنه‌های گوناگونی که دشمنان برای این مردم و این کشور رقم زدند، ملت ایران با هوشیاری پشت سر امامین انقلاب حرکت کردند و با سلامت کامل از این فتنه‌ها عبور کردند، لذا باید همچنان مراقب باشیم تا انقلاب اسلامی ضربه نخورد.

وی تأکید کرد: مردم زحمت زیادی برای حفظ این انقلاب ارزشمند کشیده‌اند و در حال حاضر که دچار مشکلات اقتصادی زیادی هستند، وظیفه مسئولان است تا هرچه زودتر مشکلات مردم عزیز را حل کنند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی اضافه کرد: همه‌ی ما وظیفه داریم نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم و این وظیفه‌ای بسیار مهم برای نسل حاضر است.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود، «دشمن‌شناسی» را وظیفه همه‌ی مردم دانست و گفت: باید «شیطان اکبر» را شناخته و در مسیر مقابله با آن گام برداریم؛ البته باید به این نکته هم توجه داشت که آمریکا، امروز دچار شکاف و نقار شده و حتی به ارزش‌های باطل خود نیز پایبند نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم از کسانی که همچنان به آمریکای در حال سقوط دلخوش کرده‌اند و به این رژیم جنایتکاری که حاج قاسم عزیز ما را ناجوانمردانه به شهادت رساند، دل بسته‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آیت الله جنتی شورای نگهبان آمریکا شهید سلیمانی صراط انقلاب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

علم در نگاه رهبر انقلاب، یکی از محورهای مهمّ تمدّن انسانی است و خود از همین منظر تمدّنی و با رویکرد فلسفی - الهیّاتی به علم و علوم انسانی می‌نگرند. ایشان در بیانات و نوشته‌های خود افقهای جدیدی را مورد نظر دارند که انسان را وا می‌دارد تا فراتر از فلسفه‌های رایج به دیدگاه‌های ایشان توجّه بیشتری کند.

ایشان به عنوان یک مجتهد و حکیم عالی‌قدر صاحب سبک خاص در تبیین و تحریر معارف اسلامی و انسانی هستند و در تحلیل امور انسانی از افق‌های جدید انسانی و تمدّنی پرده برمی‌دارند و آن را در موضع‌گیری‌های خود در عرصه‌ی راهبری جامعه و مواجهه‌ی تمدّنی با پدیده‌های داخلی و خارجی به کار می‌گیرند.

کتاب مورد اشاره در ۱۱ فصل می‌کوشد به واکاوی نظریّه‌ رهبر انقلاب در موضوع علوم انسانی اسلامی بپردازد.

کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی در ۸۳۲ صفحه و در قطع وزیر و با شمارگان ۲ هزار جلد و با بهای ۴۲۰ هزار به زودی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6097066 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است