Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:29:37 GMT

مدیران بانکی کم‌کار در قزوین تغییر می‌کنند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۴۲۴

مدیران بانکی کم‌کار در قزوین تغییر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین امروز (چهارشنبه) در نشست کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین اظهار داشت: برای تغییر و جابه جایی مدیران بانکی کم کار و کم توجه به پرداخت تسهیلات مصوب کرونا و اشتغال روستایی از طریق مکاتبه و درخواست با مرکز اقدام خواهیم کرد، همچنین مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات مصوب عملکرد مناسبی داشته اند نیز در شورای اداری استان معرفی و تجلیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات مصوب حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا و مشاغل روستایی از سوی برخی بانک ها،اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه باید همه پرونده های موجود در بانک ها در این خصوص تعیین تکلیف شوند و اگر مورد و مشکلی پیش روی پرداخت وام ها وجود دارد نیز باید مطرح و به سرعت حل شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید قدر زمان را بدانیم و برهمین اساس پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده های خود را تکمیل کرده اند نباید بیش از یک ماهه به طول بیانجامد، ادامه داد: اگر پرونده ای از این تسهیلات پس از بهمن ماه روی میز مدیران بانک ها قرار داشته باشد، با مدیران بانک های متخلف برخورد می شود.

وی در ادامه بر جذب تسهیلات ۱۲ درصدی جبران خسارت کرونا و معرفی متقاضیان از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: این تسهیلات نرخ مناسبی دارد و نباید دستگاه های مربوطه این فرصت را برای معرفی متقاضیان جوی وام از دست بدهند.

جمالی پور در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مراقبت از اقتصاد کشور و ایجاد فرصت برای آن از وظایف مدیران دستگاه ها و بانک هاست،افزود: هر چقدر در این حوزه بکوشیم باعث رونق اشتغال و اقتصاد کشور شده و به ارتقای امنیت میهن خود کمک می کنیم.

وی اظهار داشت: باید بدانیم که هرگونه کوتاهی و کم کاری کارشناسان و مدیران در دستگاه های اجرایی، بر اقتصاد و توسعه کشور تاثیر منفی می گذارد و تبعات سوء اجتماعی و امنیتی را به دنبال دارد.

استاندار قزوین تاکید کرد: مدیران باید از اختیارات خود به منظور حل موانع و مشکلات سرمایه گذاران نهایت استفاده را ببرند و حضور سرمایه گذار را فرصتی برای توسعه بیشتر کشور بدانند.

جمالی پور با بیان اینکه باید سهم خود از پیشبرد توسعه کشور را درک کنیم،افزود: در یک دستگاه و سازمان از آبدارچی تا کارشناس تا معاون و رئیس در این خصوص ایفای نقش می کنند و اگر وظایف خود را به درستی انجام ندهد، پیشبرد امورات دستگاه و در نتیجه توسعه کشور با خلل و مانع روبرو می شود.

وی اظهار داشت: برخی کشورهای منطقه که چند ده سال پیش با شتر رفت و آمد می کردند به ارزش و اهمیت سرمایه گذاری پی برده و با ایجاد فرصت های مناسب در این زمینه به پیشرفت های زیادی رسیده اند، در حالی که میهن اسلامی ما از جمله قزوین مملو از ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی است که باید به آنها به طور جدی توجه کنیم و در این خصوص فرصت سوزی را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین استاندار قزوین مدیران بانکی تسهیلات بانکی پرداخت تسهیلات مدیران بانک دستگاه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه