Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید سرباز جانفدا ظهر امروز در مراسم اجرای طرح سوم طرح نذر هشتم که در زندان مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه تا سه سال دیگر زندان مشهد به طور کامل به محل جدید خود در خارج از شهر مشهد انتقال می‌یابد، اظهار کرد: امسال با پیگیری‌های لحظه به لحظه و شبانه‌روزی مجموعه مسؤولان خراسان رضوی این نیاز را احساس کردند و پای کار آمدند، نهایتا موفق شدیم  یک زمین مناسب به مساحت ۱۰۰ هکتار خارج از شهر مشهد و در ۳۲ کیلومتری جاده قوچان پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی بیان کرد: این زمین در کارگروه زیربنایی این استان مورد تصویب قرار گرفت و‌ امسال برای مطالعات این پروژه ۲۰ میلیارد تومان تخصیص خورده است، خود پروژه و ساخت آن جزو طرح‌های ملی در دست سازمان مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برنامه ششم توسعه کشور از طریق مشارکت شهرداری مشهد بتوانیم بدون اینکه بار مالی به منابع عمومی کشور وارد کنیم، این پروژه را اجرا کرده و این زندان از مرکز شهر بیرون برود.

جانفدا عنوان کرد: ما با بررسی سوابق خروج زندان از شهر متوجه شدیم سابقه این کار به ۲۰ سال قبل برمی‌گردد و در طول این مدت متاسفانه در خصوص انتخاب زمین مناسب برای احداث زندان و انتقال زندان مشهد اتفاق خاصی نیفتاده بود و گزینه ای مطرح نشده بود.

سومین دوره اجرای طرح نذر هشتم

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: اکنون ماه سومی است که شاهد آزادسازی ۸ نفر اززندانیان در هشتم ماه از طریق مشارکت نمازگزاران عزیز در مساجد هستیم.

وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد یاری رسانی به زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنها هم در ابعاد اصلاحی و تربیتی، هم در حوزه معیشتی و هم در حوزه ازادسازی به اجرا در آمده است، عنوان کرد: در این اتفاق افراد و خیرینی دست به دست هم داده‌اند، پا در میدان گذاشته‌اند و خواسته‌اند که دست افراد نیازمندی را بگیرند و یک آغاز دوباره‌ای را برای این عزیزان رقم بزنند، اما سبب و بانی این اقدام کسی جز حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نیست.

جانفدا ادامه داد: طرح نذر هشتم در سومین ماه اجرایش در خراسان رضوی با دستور ریاست محترم سازمان زندان‌ها به عنوان یک طرح کشوری ابلاغ شد و قرار است در تمام نقاط  کشور طرح نذر هشتم به نام نامی امام علی ابن موسی الرضا (ع)اجرا شود.

 انتهای پیام/70054

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل زندان ها خراسان رضوی جانفدا انتقال زندان مشهد طرح نذر هشتم خراسان رضوی زندان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی