Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@00:07:59 GMT

دستگیری3زورگیر مسافرکش‌نما در تهران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۶۱۹

معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ زورگیر مسافر کش نما و اعتراف به ۱۲ فقره زورگیری از مسافران خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از خودروی پراید زورگیری می‌کردند. ناطقان: سرهنگ کارآگاه احمد نجفی اظهار داشت: نوزدهم تیرماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد، از میدان آزادی به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۳ سرنشین داشت؛ شدم، اما در بین راه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و قمه، موبایل و کارت عابر بانکم را به همراه رمز آن از من گرفتند و بعد هم مرا در حوالی مشیریه از خودرو بیرون انداخته و به سرعت گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان داشت: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودروی متهمان، موفق شدند سواری پراید را شناسایی کنند، ولی با توجه به مخدوش بودن پلاک خودرو، شناسایی مالک آن امکان پذیر نشد.

معاونت مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان در همان روز با استفاده از خودپردازی در شهرستان "پاکدشت" از حساب مال باخته مبالغی را سرقت کرده اند و احتمال اینکه سارقان ساکن این شهرستان باشند، قوت گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با چهره نگاری تصویر یکی از سارقان را که ساکن "پاکدشت" بود، شناسایی کردند، اضافه کرد: مخفیگاه متهم در این شهرستان شناسایی و تیمی از کارآگاهان راهی مخفیگاه وی شدند و او را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره زورگیری به همین شیوه با همدستی ۲ تن از دوستانش معترف و مشخص شد که یکی از همدستان متهم از افراد شرور محله بوده و اکنون در منزل پدر بزرگش در "شهرری" مخفی شده است.

این مقام پلیسی در ادامه به دستگیری فرد شرور در بیست و نهم دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ تن از مال باختگان این ۲ متهم را شناسایی و اعلام داشتند این افراد از سارقان زورگیر هستند.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از مرجع قضائی هر ۲ متهم برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهم سوم پرونده در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

منبع: مشرق برچسب ها: دستگیری ، زورگیر مسافرکش نما ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری زورگیر مسافرکش نما تهران پلیس آگاهی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران