Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: به جز تعداد اندکی بیشتر خبرنگاران شاغل در استان‌ها با حقوق‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی کار می‌کنند و عدم تامین امنیت و آتیه شغلی مشکل اصلی آنها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در قزوین، مسعود بصیری بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد اظهار داشت: به جز تعداد اندکی، بیشتر خبرنگاران شاغل در استان‌ها با حقوق‌های 300 تا 400 هزار تومانی کار می‌کنند و عدم تامین امنیت و آتیه شغلی مشکل اصلی آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات شغلی و اقتصادی زیادی که خبرنگاران دارند، نیازمند این هستند که به آنها محبت کنیم و دستی روی سرشان بکشیم و اگر بتوانیم دل‌های اهل رسانه را با خود همراه کنیم، می‌توانیم اثر زیادی در دنیا بگذاریم و پرچم شیعه را استوارتر کنیم.

بصیری با اشاره به ارسال بیش از 20 هزار اثر از سوی خبرنگاران به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ادامه داد: ارسال این همه در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید و نشان می‌دهد که خبرنگاران دلشان با انقلاب است.

خبرنگاران وظیفه‌ای جز تبلیغ اسلام ندارند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این که خبرنگاران وظیفه‌ای جز تبلیغ اسلام به معنای عام آن ندارند گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه پیامبران حقیقت هستند و واسطه این هستند که حقیقت را به مردم منتقل کنند. به همین خاطر این آمادگی در ما وجود دارد که هر جایی که کار روی زمین مانده رسانه‌ها را کمک کنیم و هر جا قرار است به رسانه‌ها هل بدهیم، این کار را انجام دهیم.

بصیری بسیج را مایعی شکل‌پذیر و متحرک دانست و افزود: به همین خاطر است که بسیج می‌تواند در ظروف مختلف قرار گرفته و مایه خیر و برکت شود. در همین راستا هم خبرنگاران باید با اهدای قلم و وقت خودش به اهداف انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند.

وی با ذکر این که جمهوری اسلامی ایران آرا، افکار و اندیشه‌های عدالت‌خواهی، حقیقت‌جویی و آزادگی‌طلبی فطرت و دل‌های مردم را زنده کرده است، ادامه داد: بنابراین برای قدرت‌نمایی در سطح جهان از همین ظرفیت استفاده می‌کنیم و هنوز نمی‌توانیم بگوییم که جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تکنولوژی و قدرت‌های قابل محاسبه فیزیکی نفوذ پیدا کرده است.

بسیج رسانه قرارگاه مردمی فعالان انقلابی است/رسانه‌های انقلابی خوزستان امیدبخشی را در اولویت خود قرار دهندرئیس بسیج رسانه ایلام از دفتر استانی تسنیم بازدید کردرئیس بسیج رسانه استان زنجان: تولید محتوا و مستندسازی در زنجان بسیار ضعیف است

نقش بزرگ رسانه‌ای ائمه جمعه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم با اشاره به نقش بزرگ رسانه‌ای ائمه جمعه و نمازهای جمعه و جماعات گفت: امروز نماز جمعه در قزوین به عنوان تریبون و سنگری که 20 هزار مخاطب پای آن می‌نشیند، همچون گذشته از رسانه‌های اثرگذار در آگاهی‌رسانی و رشد فرهنگ دینی و انقلابی در استان و کشور ماست.

محمد کشاورز اضافه کرد: خوشبختانه آیت‌الله عبدالکریم عایدینی امام جمعه قزوین نگاه حمایتی ویژه‌ای به اصحاب رسانه دارند و در هر فرصتی این قشر فرهنگی و فرهیخته را از رهنمودهای بزرگ و گران‌سنگ خود بی‌بهره نمی‌گذارند.

وی با بیان این که مسخر کردن دل‌های خبرنگاران و اهالی رسانه در زمره وظایف بسیج رسانه قرار دارد، ادامه داد: اگر شیفتگی و دلدادگی خبرنگاران به اسلام را تعمیق و توسعه بخشیم، بدون شک قلم آنها هم در جهت اهداف متعالی اسلام و انقلاب حرکت خواهد کرد و برای این منظور به کمک جدی ائمه جمعه و جماعات نیاز وافر داریم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استانداری قزوین بسیج صدا و سیما ستاد نماز جمعه استانداری قزوین بسیج صدا و سیما بسیج رسانه رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین

کریمی معاون اجتماعی، فرهنگی و رفاه اداره کل تعاون گفت: ۹۰ درصد از مردم از سومین مرحله طرح فجرانه کالا برگ استقبال کردند.

وی افزود: از شروع فرآیند اجرای طرح ۲ همت فروش کالا انجام شده است و ۴۰۰ هزار خانوار در این طرح مشارکت کرده اند.

به گفته کریمی، همچنین یک میلیون و ۲۶۰ هزار تراکنش در این طرح ثبت شده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و رفاه اداره کل تعاون گفت: در طرح جدید کالابرگ تغییراتی به نفع مردم صورت می‌گیرد که در حال پایش نقاط ضعف و قوت این طرح برای مراحل بعد هستیم.

اجرای مرحله سوم فجرانه کالابرگ الکترونیک از بیستم فروردین آغاز شد.

در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

کالا برگ فجرانه به دهک‌های اول تا هفتم تعلق می‌گیرد.

اولین مرحله طرح ملی کالابرگ الکترونیکی همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن پارسال آغاز شد و سومین مرحله ان جمعه به پایان می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی