Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بستان آباد روز چهارشنبه به ایرنا گفت: منافع و درآمد این واحد مسکونی صرف هزینه های دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان خواهد شد.

یداله اللهیاری با بیان اینکه در این شهرستان خیران قدم ها خوبی را برای توسعه فضاهای آموزشی برداشته اند، افزود: در روستای سعید آباد شهرستان بستان آباد پروژه مدرسه سازی توسط یک خیر به ارزش پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد فضاهای آموزش و پرورش شهرستان بستان آباد نیازمند بهینه سازی و نوسازی است، افزود: با مشارکت خیران می توان کاستی های موجود را به بهترین وجه ممکن حل کرد.

برچسب‌ها مدارس بستان آباد آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بستان آباد آذربایجان شرقی مدارس بستان آباد آذربایجان شرقی اخبار کنکور بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند