Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@17:16:10 GMT

برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۹۶۵

برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع است

ایران اکونومیست- مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی با حضور بازدیدکنندگان متخصص و مدعو پس از وقفه ای طولانی، صادر شد.

 به نقل از اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف ایران به اطلاع عموم جامعه و فعالان صنفی می‌رساند، پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی با تصمیم ویژه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و دفتر رئیس جمهوری، وزرای صمت و کشور و نیز مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،مجوز برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در ایام زرد و نارنجی کرونا، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، نمایشگاه‌های تخصصی با هدف جهش تولید، توسعه صادرات و معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی ایران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و نظارت گروه‌های غربالگری ستاد ملی کرونا و صرفا با حضور بازدیدکنندگان مدعو و متخصص برگزار می‌شوند.

تاکید می‌شود برپایی نمایشگاه‌های فروش که معمولا توسط دستگاه‌ها در بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا و در جهت تنظیم بازار خصوصا بازار شب عید برگزار می‌شود از جمله نمایشگاه‎‌های بهاره تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه مجاز نخواهد بود.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر