Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:08:46 GMT

کرونا هشت هزار میلیارد تومان به ورزش کشور خسارت زد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۰۸۸

کرونا هشت هزار میلیارد تومان به ورزش کشور خسارت زد

جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی گود کشتی قوچان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونا خسارت بسیار به باشگاه‌های ورزشی وارد کرده است افزود: با تمهیدات وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با سایر وزرا تسهیلاتی در اختیار باشگاه‌های ورزشی قرار گرفته و همچنان تسهیلاتی در اختیار استان‌هاست تا به باشگاه‌ها واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات در نظر گرفته ‌شده هم نمی‌تواند نیاز باشگاه‌داران را رفع کند ادامه داد: برای ایجاد تحول در ساختار بخش خصوصی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری به ‌عنوان یکی از ماندگارترین لوایح برای بخش خصوصی و باشگاه‌داران به تصویب شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان رسیده و با امضای وزیر به هیات دولت ارسال ‌شده است تا پس از بررسی و تصویب به صحن مجلس ارسال شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز گفت: لایحه بودجه به مجلس ارائه ‌شده و در کمیسیون تلفیق نیز اقدامات مؤثری انجام‌ شده است و منتظریم نتایج کمیسیون تلفیق به مجلس ارائه شود.

وی در باره وضعیت سرخابی ها نیز افزود: با توجه به پیگیری‌های مداوم وزیر ورزش و جوانان در آینده‌ نزدیک واگذاری سرخابی‌ها از طریق فرابورس انجام خواهد شد.

تقی زاده ادامه داد: واگذاری سرخابی‌ها کار ویژه‌ای است و امور مربوط به مجامع هر دو شرکت انجام ‌شده و  مسائل حقوقی رفع شده است تا از طریق فرابورس به بخش خصوصی واگذار شوند که امیدواریم مسوولان خصوصی‌سازی زمان این واگذاری را اعلام نمایند.

برچسب‌ها کرونا لایحه بودجه قوچان وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا لایحه بودجه قوچان کرونا لایحه بودجه قوچان وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید