Web Analytics Made Easy - Statcounter

مروری بر حریفان پرسپولیس در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد یکی از بهترین گروه ها طی چند سال اخیر نصیب قرمزها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  برخلاف استقلال،  سرخپوشان حریفان به مراتب آسان تری پیش رو خواهند داشت.

 

گروه E:پرسپولیس ایران، الریان قطر، گوای هند و برنده پلی‌آف 4 غرب (الوحده امارات - الزورای عراق)

الریان قطر
الریان که در چهار سال گذشته از کسب قهرمانی لیگ ستارگان بازمانده، فصل گذشته تنها یک امتیاز برای قهرمانی کم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران شجاع خلیل‌زاده امسال هم در رده چهارم جدول مسابقات جای گرفته‌اند، اما فاصله‌ای 16 امتیازی با السدِ صدرنشین دارند. الریان سال‌هاست که در لیگ قهرمانان آسیا به توفیقی دست نیافته و آخرین بار در سال 2019 در مرحله گروهی بازی‌ها حاضر شد که قعرنشین جدول گروه B رقابت‌ها شد.

گوای هند
گوا در فصل گذشته سوپرلیگ هند، جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد و با افزایش تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، اولین سهمیه ثابت نمایندگان هند در این رقابت‌ها را به دست آورد. گوا که امسال در جایگاه سوم جدول مسابقات حضور دارد، در سال 2014 تأسیس شد و در ورزشگاه فورتادا در شهر ماراگائو به میدان می‌رود.  این تیم در سال 2019 هم به قهرمانی سوپرجام هند رسید.

دیگر حریف پرسپولیس، پیروز دیدار تیم‌های الوحده امارات و الزورای عراق خواهد بود. شاگردان ووک رازویچ در تیم الوحده که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بخت زیادی برای صعود از دور گروهی داشتند، از ادامه مسابقات در قطر کناره‌گیری کردند تا این شانس را از دست بدهند.

نماینده امارات تاکنون چهار قهرمانی لیگ این کشور را به دست آورده است. الزورا هم دو فصل پیش در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن همگروه بود و با قهرمانی جام حذفی عراق، مجدداً به پلی‌آف مسابقات رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین «قاتل تیم‌های متمول سعودی» لقب گرفت.

به گزارش فارس، هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین و مربی العین امارات با حذف النصر و الهلال پروژه فوتبالی عربستان را با شکست مواجه کرد.

کرسپو دو تیم گران قیمت سعودی با ارزش 385 میلیون یورو را در لیگ قهرمانان آسیا کنار زد.

العین در مرحله یک چهارم نهایی النصر را به همراه کریستیانو رونالدو مغلوب کرد و شکست بزرگی برای تیم پرستاره ریاض رقم زد.

شاگردان کرسپو شب گذشته یک تاریخ سازی جدید را انجام دادند و الهلال گران ترین تیم تاریخ فوتبال آسیا را در نیمه نهایی حذف کردند و راهی فینال شدند.

سرمربی آرژانتینی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با هدایت الدحیل قطر مغلوب پرسپولیس شد و از مرحله گروهی حذف شد و از سمتش برکنار شد تا سرخ پوشان پایتخت سهمی در انتقال این مربی به العین داشته باشند.

براساس گزارش سایت ترانفسر مارکت، هرنان کرسپو در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت العین از هر بازی، 2 امتیاز کسب کرده و در 8 بازی 5 برد، یک تساوی و 2 باخت آورده تا جزو 4 مربی موفق آسیا شود.

شبکه ESPN می نویسد که کرسپو به «قاتل تیم های متمول سعودی» در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد و العین را نزدیک به دومین قهرمانی اش در آسیا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست سنگین استقلال مقابل العین پوست العین قبل از سفر به اصفهان کنده شد!

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد