Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:04:23 GMT

تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۴۹۱

تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت ۵ هزار متر مربع خبر داد.

‌به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری تهران، این نهاد اعلام کرد: در حالی‌که قرار بود صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود، ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضائی تخریب شد، به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصاً برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه، اظهار کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت‌هایی که در مسیر اجرای حکم قضائی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازی گردید.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و ۵ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضائی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعاً با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

کد خبر 471319

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیروزکوه ویلای غیرمجاز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه ساخت و ساز غیر مجاز تصرف حریم رودخانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو ویلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد