Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:56:46 GMT

اخبار انتظامی کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۵۵۷

اخبار انتظامی کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی مهاباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد - سردشت به یک دستگاه مینی بوس مشکوک شده و با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد توحیدی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، موفق به کشف ۳ هزار و ۶۹۰ قرص روان گردان غیرمجاز (متادون) که به طور ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه مینی بوس فیات توقیف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

محموله لوازم آرایشی قاچاق در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک محموله لوازم آرایشی و بهداشتی با هوشیاری ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری افزود: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای گذری از ایست بازرسی زمزیران به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌ از این خودرو ۵۳۶ قلم لوازم آرایشی برقی، الکترونیکی و قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش ریالی این کشفیات ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ بهاری اظهار داشت: راننده این خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شد.

کشف مواد مخدر از نوع تریاک در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت:  ماموران این انتظامی، در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرنگ توحیدی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در ورودی شهرستان مهاباد متوقف کنند که در این زمینه سه کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مصمم است و همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه است اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سردشت انتظامی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سردشت مهاباد آذربایجان غربی سردشت انتظامی قوه قضاییه اخبار کنکور مواد مخدر یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد